قم؛

برنامه هفتگی حرم مطهر حضرت معصومه(س)

مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم از برنامه‌های هفتگی حرم مطهر حضرت معصومه (س) را از تاریخ27 دی الی 3 بهمن ماه جاری و برگزاری ویژه برنامه زمزم معرفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ و روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب ازویژه برنامه «زمزم معرفت» که پاسخگویی به پرسش های دینی می باشد با حضور  کارشناسان برجسته حوزه، یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب در حرم مطهر برگزار می شود.
 
 
حجج اسلام والمسلمین تراشیون، برادران، رستم نژاد، وحیدپور، ملکی و محمدی به ترتیب از شنبه تا جمعه در برنامه زمزم معرفت به ایراد سخن می پردازند.

سخنرانی این هفته را حجج الاسلام والمسلمین ماندگاری، بندانی، میردامادی، پناهیان، رفیعی، فرحزاد و گنجی بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می کنند.
 
برگزاری دعای توسل توسط هیئت جانبازان استان قم می باشد.
 
زیارت عاشورای این هفته در صبح روز پنجشنبه، دوم بهمن ماه، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی حاج عباس حیدرزاده قرائت می شود.

دعای کمیل پنجشنبه، بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی حاج علی مالکی نژاد قرائت می شود.
 
آیین قرائت دعای ندبه نیز در صبح روز جمعه، بعد از نماز صبح، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فلاحی و مداحی حاج علی مالکی نژاد برگزار می گردد.
 

فاطمی نسب افزود: آیین نیایش صبحگاهی در حرم بانوی کرامت در هفته جاری، همه روزه بعد از نماز صبح توسط حجت الاسلام والمسلمین رمضانی و بیان احکام و حدیث پیش از اذان ظهر توسط حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی برگزار می شود.

وی در پایانخاطر نشان کرد: نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها قرائت می شود.
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: قم ، برنامه ، هفتگی ، حرم ، حضرت ، معصومه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.