ملی‌پوش فرانسوی منچسترسیتی مصدوم شد

سمیر نصری ملی‌پوش فرانسوی تیم منچسترسیتی به دلیل مصدومیت یک ماه قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت مصدومیت سمیرنصری ملی‌پوش فرانسوی تیم منچسترسیتی وی را بین 3 تا 4 هفته از همراهی این تیم محروم می‌کند.

دیدار بعدی منچسترسیتی روز یکشنبه مقابل آرسنال برگزار خواهد شد از اهمیت بالایی برخوردار است سیتی به دنبال یک پیروزی برای صدرنشینی موقت در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس است با وجود اینکه مانوئل پیگرینیدر این دیدار سمیر نصری را در اختیارندارد اما به احتمال زیاد دوران مصدومیت وینسنت کمپانی و سرجیو آگرئرو پایان یافته و می‌توانند برای سیتی به میدان روند.

پیگیرینی گفت: متاسفانه مصدومیت نصری موجب می‌شود وی حتی در دیدار 31 ژانویه مقابل چلسی هم حضور نداشته باشد اما وضعیت وینست کمپانی100 درصد مورد تایید پزشک قرار گرفته است هر چند در مورد ادین ژکو چندان مطمئن نیستیم.

هشدار مرته ساکر: دیدار با سیتی محک و دشواری برای آرسنال است

پرمرته ساکر مدافع آلمانی آرسنال پیش بینی کرد دیدار بعدی آنان منچسترسیتی برای آنان محک دشواری خواهد بود.

مدافع آلمانی گفت: ارسنال تیمی است که همیشه برای حریفان یک چالش جدی به حساب می‌آمده اما در شرایط فعلی ریتم تیم ما کمی دستخوش مشکلات شده و باید مراقب دیدار در برابر سیتی باشیم آرسنال در مسیر پیشرفت است اما متاسفانه این امر با سرعت کمی به جلو می‌رود باید در بازی مقابل سیتی کمی سریع‌تر واکنش نشان دهیم در غیر این صورت نمی‌توانیم از آنان امتیاز بگیریم.

مرته ساکر در ادامه افزود: آرسنال اگر خواستار قرار گرفتن در جمع 4 تیم نخست جدول رده‌بندی است باید به طور این بازی را با پیروز پشت سربگذارد.

یکی از بازیکنان که آرسن ونگر بر روی درخشش او حساب کرده الکسیس سانچز است.

سرمربی فرانسوی به گلزنی سانچز امیدوار بوده و فقط به شکست دادن مانوئل پیگرینی فکر می‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، ساکر ، مصدوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار