واکنش دمشق به تجاوز اسرائیل به جنوب سوریه

وزیر اطلاع رسانی سوریه در سخنانی به تجاوز بالگردهای رژیم صهیونیستی به منطقه القنیطره واکنش نشان داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛وزیر اطلاع رسانی سوریه گفت آسیب به هر یک از اعضای محور مقاومت، آسیب به دیگر اعضا محسوب می شود.
عمران الزعبی وزیر اطلاع رسانی سوریه در گفتگو با شبکه المنار گفت: جبهه مقاومت متحد و یکپارچه است و هر آسیب به هر یک از اعضای آن آسیب به دیگران محسوب می شود. اسراییل، احمق است و همه جنگهایش را از روی حماقت آغاز کرده است و بر اساس توسعه طلبی و نژادپرستی اقدام می کند. 
سلاح مقاومت همیشه به سوی اسراییل نشانه رفته است و ادعاهایی که برخی از اعضای حماس در این خصوص در اردوگاه یرموک دارند دروغ است. آنها بر اساس طرح های اخوان المسلمین با نظام سوریه می جنگند و ادعا می کنند بخشی از مقاومت هستند و این در حالی است که به محور مقاومت ضربه می زنند و می خواهند ارتش سوریه را از هدف اصلی خود دور کنند. حملات به ارتش های لبنان و عراق هم در همین راستا صورت می گیرد. ارتش های عرب منطقه خلیج فارس هیچگاه مورد هجمه قرار نمی گیرند زیرا آرمان آنها فلسطین و مقابله با اسراییل نیست.
الزعبی افزود: برخی رسانه های عرب از زمان اعلام حمله اسراییل به سوریه بصورت غیر مستقیم خشنودی خود را اعلام کرده اند اما آیا می توان این رسانه ها را اسلامی یا عربی نامید؟
وی در ادامه گفت: اسراییل جزئی از تروریسم است و هر زمان احساس شکست می کند دست به تعرض و تجاوز می زند.
گفتنی است امروز در جریان تجاوز رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه دست‎کم شش تن از اعضای حزب الله از جمله پسر «عماد مغنیه» به شهادت رسیدند.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار