با امضای تفاهم نامه مشترک

بازنشستگان آسان‌تر خدمات دریافت می‌نمایند

به منظور سهولت دسترسی بازنشستگان به خدمات صندوق بازنشستگی کشوری، تفاهم نامه همکاری شرکت پست و صندوق بازنشستگی کشوری منعقد شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،حسین مهری در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه مشترک شرکت پست وصندوق بازنشستگی کشوری ضمن تشریح خدمات پستی که از این پس به نیابت از صندوق بازنشستگی کشوری به اعضا ارایه می‌شود، اظهار کرد: پست در زمینه ارایه خدمات نیابتی از سابقه بسیار خوبی برخوردار است و با توجه به این که مأموریت پست در دنیای ارتباطات دیجیتال تغییر یافته، می‌تواند در قالب همکاری‌های مشترک با دیگر سازمان‌ها، ضمن کاهش مصرف کاغذ،از سفرهای درون شهری نیز بکاهد.

مدیرعامل پست در ادامه گفت: با حمایت‌های بسیار خوب وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از شبکه پستی، این شرکت در زمینه توسعه زیرساخت‌ها و فراهم نمودن زمینه گسترش خدمات الکترونیکی، سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده که انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با صندوق بازنشستگی کشوری نیز در همین راستا می‌باشد.

مهری ارایه خدمات به بیش از یک میلیون و 200 هزار بازنشسته که عمری صرف خدمت به جامعه نموده‌اند را اقدامی بسیار ارزشمند برشمرد و گفت: براساس این تفاهم‌نامه، بازنشستگان محترم عضو این صندوق می‌توانند از این پس، تمامی خدماتی که مستقیماً از این صندوق دریافت می‌نمودند مانند، دریافت فیش حقوقی، بیمه تکمیلی، احکام و ..... را، از طریق 300 دفتر پستی در سطح کشور دریافت نمایند.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت پست تصریح کرد: سه بعدی بودن خدمات پست که ترکیبی از خدمات فیزیکی، الکترونیکی و مالی است، به بسیاری از سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و خصوصی اجازه می‌دهد تا با واگذاری امورشان به پست، به وظیفه اصلی خود بپردازند.

مدیرعامل پست، ارایه خدمات مالی را از مهم‌ترین ابعاد خدمات پستی دانست و گفت:که از این طریق می‌توان ضمن ارایه امور مرسوم بانک‌ها، خدماتی نظیر توزیع پول نقد، ایجاد صندوق سپرده و بسیاری دیگر از خدمات که در حوزه وظایف شبکه بانکی نیست را در اختیار مشتریان قرار دهد.
 
مهری همچنین، ضمن تاکید بر ارایه خدمات فیزیکی به متقاضیان در صورت نیاز، این همکاری را دستاورد مهمی برشمرد که می‌تواند در کاهش هزینه‌های سربار جامعه تأثیر مستقیم گذاشته و بهره‌وری ملی را ارتقاء دهد.

در ادامه اسلامیان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در سخنان کوتاهی گفت: انعقاد این تفاهم‌نامه می‌تواند رفاه این قشر از افراد جامعه را تامین نموده و از رفت‌و‌آمد آنان به این سازمان بکاهد.

وی همچنین از تهران، گلستان و البرز، به عنوان استان‌های پایلوت در ارایه خدمات این صندوق یاد کرد که هم‌اکنون، بازنشستگان مستقیماً، خدمات مورد نیاز خود را از طریق 70 دفتر پستی دریافت می‌نمایند.

در این جلسه، کیوانی مدیرکل دفتر بازاریابی و بررسی های پست و انتظاری مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه سیستم‌های صندوق بازنشستگی کشوری نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بودند که در خصوص مفاد این تفاهم‌نامه مطالبی را بیان نمودند.

گفتنی است،در پایان این مراسم امضای تفاهم‌نامه مذکور و اسناد آن بین مدیران عامل هر دو سازمان امضا شد.
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار