در اتفاقی نادر؛

مرد 34 ساله از مرگ حتمی نجات یافت

تکنسین‌های اورژانس گیلان در اقدامی نادر و قابل تحسین، موفق به نجات مردی 34 ساله که دچار آسیب بسیار شدید در ناحیه سر، صورت و گردن شده بود، شدند.


به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، آمنه اخلاقی، کارشناس اطلاع‌رسانی و روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان ضمن تایید این خبر، اظهار داشت ،تکنسین‌های اورژانس گیلان در اقدامی نادر و قابل تحسین، موفق به نجات مردی 34 ساله که دچار آسیب بسیار شدید در ناحیه سر، صورت و گردن شده بود، شدند.

وی با بیان اینکه  در این اتفاق که بر اثر انفجار در مغازه جوشکاری در یکی از محله‌های رشت رخ داد مردی 34 ساله دچار آسیب بسیار شدید در ناحیه سر، صورت و گردن شد، خاطر نشان کرد: پس از اطلاع اورژانس از این حادثه، یک دستگاه آمبولانس از نزدیک‌ترین پایگاه به محل حادثه، اعزام شد، که تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی با دقت و بلافاصله شروع به بررسی وضعیت بیمار کرده و پس از تشخیص تنفس آپنوستیک در مصدوم، سریعا اقدام به باز کردن راه هوایی و پاکسازی آن از ترشحات و خونریزی، فیکس کردن سر و گردن و برقراری رگ باز کردند.

اخلاقی در ادامه با تاکید براینکه تکنسین ‌ها سریعا مصدوم را به داخل آمبولانس انتقال دادند افزود: در طول مسیر تا رسیدن به مرکز درمانی پورسینای رشت، با تلاش بی وقفه همکاران ما  تنفس بیمار به حالت عادی بازگشت.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات تکنسین‌های حاضر در این ماموریت موفقیت‌آمیز، اظهار کرد: به نمایندگی از مدیریت اورژانس استان از تلاش و زحمات مهدی حقی و محسن غمناک تشکر کرده و از خداوند متعال آرزوی توفیق روز افزون در خدمت‌رسانی به هموطنانمان را برای کلیه تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی خواستارم.

انتهای پیام/زا
برچسب ها: نجات ، اورژانس ، مرگ ، تکنسین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.