حسن اختری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران :

شهادت "جهاد مغنیه" و "الله‌دادی"بی پاسخ نخواهد ماند

نایب رئیس انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان گفت:اگر زمانی رژیم صهیونیستی دست از ترور بردارد در مجامع بین‌المللی جای تعجب دارد.

"حسن اختری" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران با اشاره به ترور جه اد مغنیه اظهار داشت: این که رژیم صهیونیستی دست به ترور بزند جدای از ذات این رژیم سفاک نیست.
 
نایب رئیس انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان ادامه داد: اگر زمانی رژیم صهیونیستی دست از ترور بردارد در مجامع بین‌المللی جای تعجب دارد.

وی تصریح کرد: ترور نهایت ضعف این رژیم است. کسی که منطق و قدرت رویارویی مستقیم نداشته باشد، قطعاً چاره‌ای جز دست زدن به ترور نخواهد داشت. هر جا اسم ترور به چشم می‌خورد، قطعاً بیانگر ضعف آن سازمان یا رژیم تروریسم است.
 
اختری اضافه کرد: این که مجموعه‌ای شناسایی و سپس با بالگرد  بمباران شود، فقط می تواند بیانگر زبونی یک رژیم یا دستگاه است.
 
نایب رئیس انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در پایان خاطرنشان کرد:  این قبیل اقدامات قطعا بدون پاسخ نخواهد ماند، و این قبیل ترور‌های کور  چه از طریق نیروهای مقاومت و چه به وسیله نیروهایی که پشتیبانی کننده نیروهای مقاومت در سوریه و عراق هستند، پاسخ داده خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جهاد ، مغنیه ، رژیم ، صهیونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار