توهین آرش سیگارچی، مجری صدای آمریکا به مسلمانان+تصاویر و سند

مجریان و دست اندرکاران رسانه های ماهواره ی فارسی زبان با سوء استفاده از حادثه تروریستی شارلی ابدو که منجر به کشته شدن کارکنان این مجله شد، علیه مسلمانان وارد عمل شدند. آنها با نادیده گرفتن بسیاری از واقعیت های موجود تنها وقایع را از نگاه خود بازگو کردند! در همین رابطه خبر مشترکی میان رسانه های فارسی زبان به سرعت منتشر شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، حادثه تروریستی شارلی ابدو در فرانسه و عناد مجریان و دست اندرکاران رسانه های ماهواره ی فارسی زبان با اسلام [و نظام ج.ا.ا] سبب شد تا آنها با دستاویز کردن موضوع شارلی ابدو، بار دیگر مسلمانان را مورد اهانت قرار دهند، اگرچه تا پیش از این، موارد بسیاری از هتک به ارزش های اسلامی در کارنامه رسانه های ماهواره ی فارسی زبان به چشم می خورد اما حادثه شارلی ابدو سرآغاز دور جدیدی از اهانت ها به اسلام و ارزش های اسلامی شد.

در این میان، رسانه ها و مجریان شبکه های ماهواره ی ضدانقلاب در اقدامی هماهنگ خبری را منتشر کردند که در آن سخنان شهردار روتردام هلند تحریف شده بود! در اصل خبر همچنان که مشاهده می کنید هیچ سخنی از «گورتان را گم کنید» نیست اما مجری معاند شبکه «صدای آمریکا» عامدانه از چنین لفظی برای اهانت به مسلمانان استفاده می کند.



توهین آرش سیگارچی، مجری صدای آمریکا به مسلمانان+تصاویر و سند

کامنت آرش سیگارچی در فیس بوک همراه با تحریف اظهارات احمد ابوطالب


توهین آرش سیگارچی، مجری صدای آمریکا به مسلمانان+تصاویر و سند

اصل خبر ...


مجریان صدای آمریکا همچنان که گفته شد بارها به مقدسات اسلامی توهین کرده اند، حادثه شارلی ابدو تنها بهانه ای است برای توجیه عمل زشت آنها و یادآوری این نکته که حقوق بشر و احترام به ارزش های انسان فریبی بیش نیست؛ بی شک دست اندرکاران رسانه های ماهواره ای فارسی زبان از واقعیت های موجود جوامع غربی آگاه هستند اما عامدانه چشم خود را بر آن بسته اند چراکه اگر بخواهند واقعیت ها را بیان نمایند با قید کار را بزنند!

آرش سیگاچی به جای تحریف سخنان شهردار روتردام هلند، بهتر است برخی از همین وقایع که در نزدیکی آنها به وقوع می‌پیوندد را به اطلاع مخاطبان رساند:

 

*به تازگی چند مهندس نیروگاه‌های هسته‌ای فرانسه به دلیل مسلمان بودن اخراج شده‌اند.

**ماه گذشته به یک مسجد در آلمان حمله و به آتش کشیده شد.

***حمله نماینده پارلمان سوئد به یکی از وزرای مسلمان این کشور.

****مروه شروینی یک زن محجبه در آلمان در مقابل چشم قضات به قتل می‌رسد.

*****در فرانسه به عنوان مهد دموکراسی، زنان محجبه از رفتن به دانشگاه و مدرسه و محل کار منع می‌شوند.

و ده‌ها خبر مانند اینها که نشان‌دهنده دشمنی آشکار غربی‌ها و سوءرفتارهای واقعی آنان با مسلمانان است. جرم این افراد فقط مسلمان بودن است و دشمنی غربیون مانند تفتیش عقاید در قرون ‌وسطایی است. [1]

سابقه توهین به مقدسات اسلامی‌ در بین شبکه‌های ماهواره ی فارسی‌زبان به ویژه «صدای آمریکا» بسیار طولانی است. «مهدی فلاحتی» از دیگر مجریان صدای آمریکا در برنامه «صفحه آخر» به تمسخر آیات قرآن و روایات اسلامی‌ با هدف کمرنگ کردن اعتقادات دینی پرداخته بود.

علیرغم تمام تلاش هایی که بر اسلام هراسی در کشورهای غربی می شود اما بر اساس آمار ارائه شده در اوایل سال ۲۰۱۴ از سوی اداره آمار ملی انگلیس از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار کودک زیر ۵ سال در ولز و انگلیس، حدود ۳۲۰ هزار نفر مسلمان هستند.آمارها نشان می‌دهد ۹ درصد کودکان زیر ۵ سال در بریتانیا مسلمان هستند. این در حالی است که کل مسلمانان در بریتانیا ۵ درصد جمعیت را تشکیل می‌دهند. [2]

 

رسانه انگليسي ديلي‌ميل گزارش قابل تاملي را منتشر و آن را در صدر صفحه اينترنتي خود قرار داد. تيتر اين گزارش قابل تامل اين بود: يک کشور، دو دين و تصوير متمايز کننده: صندلي‌هاي خالي در کليسا کجا و صف‌هاي طولاني مساجد کجا! زمان اسلامي فرا رسيده است. درحالي که نيمي از مسلمانان انگليسي زير ۲۵ سال سن دارند، يک سوم مسيحي‌هاي اين کشور در دهه ۸۰ زندگي خود به سر مي‌برند.


منبع: ما هستیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار