پروین: باخت به عراق ناآرام ناراحت‌کننده است/ ویلیامز تیم ملی را زمین زد

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: باختن به عراقی که درگیر ناآرامی‌هاست واقعا ناراحت‌کننده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علی پروین  در خصوص دیدار تیم‌های ایران و عراق در جام ملت‌های آسیا، گفت: به نظر من داور بازی ایران را زمین زد، اما بازیکنان ۱۰ نفره خیلی خوب بازی کردند و وقتی هم که بازی به پنالتی می‌کشد، همه چیز ۵۰-۵۰ می‌شود.

وی ادامه داد:‌اما با این همه دست بچه‌های تیم ملی درد نکند که با تمام وجود برای موفقیت تلاش کردند و هیچ چیز از ارزش های آنها کم نمی‌شود، چون به هرحال در فوتبال از این مسائل زیاد پیش می‌آید.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص ۱۰ نفره شدن تیم ملی در این بازی، افزود: تیم ملی ۷۵ دقیقه ۱۰ نفره بازی کرد و باز هم با این شرایط خیلی خوب بازی کردند، البته فوتبال همین است اما بازیکنان تیم ملی باید آنقدر قوی کار می‌کردند تا کار به اینجا نمی‌کشید و واقعا برای من ناراحت‌کننده است که عراقی که درگیر ناآرامی‌هاست ما را شکست دهد.

پروین در مورد اخراج مهرداد پولادی هم اظهار داشت: این بنده خدا تقصیر ندارد چون داور باید به گلر عراق کارت می‌داد و نمی‌دانم این داور استرالیایی چه فکری پیش خودش کرد که پولادی را از بازی اخراج کرد، اما به هرحال فوتبال همین است و وقتی داور سوت پایان بازی را می‌زند اگر خودمان را هم تکه تکه کنیم نتیجه عوض نمی‌شود.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان گفت: باید به ملی‌پوشان خسته‌نباشید بگویم چون هیچ چیز از ارزش‌های آنها کم نشد اما همه چیز رفت تا ۴ سال آینده.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ملی ، فوتبال ، جام ، ملتها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار