اخبار باشگاه استقلال؛

سازمان لیگ یا فیفا؟ / سکوت قابل توجه کرار

استقلال با اوضاع مالی بدی روبرو شده است زیرا مسئولان در این تیم در تلاش هستند تا وضعیت را سر و سامان دهند و به شکایت‌ها رسیدگی کنند.

سازمان لیگ یا فیفا؟ /سکوت قابل توجه کراربه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اعضای تیم استقلال در تلاش هستند تا اوضاع را تغییر دهند اما این اتفاق با مشکلاتی همراه است زیرا استقلالی‌ها نتوانستند پولی را که مدنظرشان بود را بدست بیاورند زیرا در این خصوص کمکی دریافت نمی شود.

گفتنی است استقلالی‌ها از چند ارگان و سازمان طلب دارند اما به این پول‌ها نیز نرسیدند و این موضوع برای اعضای این تیم مشکل ساز است زیرا شکایت از باشگاه استقلال جدی است و امکان هر اتفاقی به ضرر استقلال وجود دارد.

شایان ذکر است استقلال مبلغ 4 میلیارد از سازمان لیگ طلب دارد که قرار نیست به این زودی ها دریافت کند زیرا پیگیری های مسئولان این تیم برای استقلال ثمری ندارد و مسئولان قصد دارند این مبلغ را به تیم‌های آسیایی بدهند و استقلال جزو این تیم‌ها نیست و این موضوع باعث ناراحتی و دلخوری شدید استقلالی‌ها شده است.

شنیده می شود که استقلال علاوه بر این طلب از سازمان لیگ از فیفا نیز مبلغ 380 هزار دلار طلب دارد که باید به باشگاه واریز می شد اما این اتفاق نیز رخ نداده است.

این مبلغ بدلیل مشکلاتی که وجود دارد به باشگاه استقلال پرداخت نشده زیرا پول آبی ها بلوکه شده است.

این مبلغ برای بازیکنان استقلال که در جام جهانی تیم ملی را همراهی کردند قرار است به استقلال داده شود که استقلالی‌ها هنوز منتظرند اما نتیجه ای نداشته است.
 
**سکوت قابل توجه کرار /نه ایران،نه عراق!

جاسم کرار بازیکن عراقی استقلال با اوضاع خاصی روبرو شده است زیرا وی تماشاگر دیدار تیم کشورش با ایران بود اما بی نظر است.

کرار جزو نفراتی است که به تازگی از تیم ملی عراق کنار گذاشته شده است زیرا این بازیکن سال‌هاست که در تیم ملی عراق حضور دارد و تیمش را همراهی می کرد اما در حال جاضر و برای بازی‌های آسیایی این بازیکن در ترکیب تیم استقلال جایی ندارد و این موضوع قابل توجه است تا این بازیکن از این اتفاق به خوبی یاد نکند.

گفتنی است این بازیکن در این دوره از بازی‌ها حضور ندارد و این مسئله وی را ناراحت کرده است و باعث این است که کرار به این بازی فکر نکند و خود را از این دیدار و حواشی آن دور نگه می دارد و حتی نظری را در این خصوص ارائه نمی دهد.

این بازیکن اعلام کرده است که علاقه ای ندارد در مورد بازی عراق با ایران حرفی بزند زیرا اصلا نظری ندارد و ترجیح می دهد سکوت اختیار کند زیرا اظهار نظر در این رابطه را درست نمی داند و علاقه ای به آن ندارد.

شایان ذکر است این بازیکن در شرایطی خاص قرار دارد و حتی در استقلال نیز با مشکلاتی مواجه است که مسئولان در صدد رفع آن هستند اما این بازیکن در حال حاضر به تیم ملی و بازی هایش توجه ندارد زیرا به یکباره و با تغییر مربی از تیم کنار گذاشته شد.

این در حالی است که کرار با برد تیمش مواجه شد و قطعا از این اتفاق خرسند است.
 
**عصبانیت شدید قلعه نویی از مصدومیت هلمکه /باز هم مشکل از دست دادن سهمیه!

قلعه نویی روی تک تک بازیکنان خود برای آغاز لیگ حساب باز کرده است اما مصدومیت بازیکن جدید این تیم وی را شدیدا عصبی کرده است.

مربی استقلال در حالی تیمش را آماده بازی ها می کند که قرار است تغییراتی اصولی برای استقلال در ادامه مسابقات ایجاد شود اما در این راه قلعه نویی باز هم با موانعی مواجه شده است و نمی تواند از تمام داشته هایش بهره بگیرد.

گفتنی است بازیکن جدید این تیم مصدوم شده است و هفته ها از تمرینات دور است .

گفتنی است قلعه نویی تا زمان بازگشت دوباره این بازیکن باید منتظر بماند و تا آن زمان باید در این فکر باشد که آیا این بازیکن در سیستم وی جایی دارد و یا مانند اکثر خارجی ها تنها پولش را می گیرد و هیچ کارایی برای استقلال ندارد.

این در حالی است که هلمکه با مشکلاتی وارد تیم استقلال شد و این موضوع قلعه نویی را عصبی کرده است زیرا اگر آبی ها در مورد قرار داد وی سخت گیری های لازم را انجام می دادند اوضاع طور دیگری پیش می رفت این مسائل برای تیم ایجاد نمی‌شد و هلمکه در صورت اثبات مصدومیتش به کشور خود باز می گشت و استقلالی‌ها نیز بازیکن مورد نظر دیگری را جذب می کردند اما در حال حاضر باید وی را درمان کنند و راه دیگری وجود ندارد.

شایان ذکر است این بازیکن در حالی که مصدوم است خواستار پول شده زیرا تا بحال نتوانسته مبلغی از قراردادش را دریافت کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار