«ستاره اسکندری» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران :

«نزدیکتر» یک فیلم بی‌حاشیه است/ نسبت به کارهایم احساس مسئولیت می‌کنم

ستاره اسکندری گفت: فیلم سینمایی "نزدیکتر" یک اثر بی‌حاشیه و در مسیر اصلی زندگی حرکت می کتد و من این فیلم را خیلی دوست دارم.

"ستاره اسکندری" بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران درخصوص نقش خود در فیلم سینمایی "نزدیکتر" ساخته "مصطفی احمدی" گفت: قصه این فیلم درباره یک خانواده است که پس از مدتها فرزدانشان به جمع آنها ورود پیدا می‌کند و در پی این ورود حوادثی هم رخ می دهد .

اسکندری اضافه کرد: در این فیلم در نقش "آذر" دختر بزرگ خانواده را ایفا می‌کنم.

وی در خصوص حضور خود در این فیلم سینمایی اظهار داشت: من اصولا در سینما بازیگر فعالی نبودم اما از حضور در فیلم‌هایی که حرفی برای گفتن دارند، استقبال می کنم و علاقمند به تجربه ‌ی این جنس حضور واقع‌گرایانه هستم.

«نزدیکتر» یک فیلم بی‌حاشیه است/ نسبت به کارهایم احساس مسئولیت می‌کنم

"اسکندری" درباره قصه این فیلم سینمایی اظهار داشت: "نزدیکتر" قصه یک خانواده و بررسی روابط آنهاست. خانواده‌ای که به‌ عنوان نشانی از اجتماع در قبال معضلات و مشکلات پیش آمده، واکنش‌هایی را از خود نشان می‌دهند.

وی تصریح کرد: "نزدیکتر" یک فیلم بی‌حاشیه است و در مسیر اصلی زندگی حرکت می‌کند و من این فیلم را خیلی دوست دارم چرا که علاوه بر گروه خوب و حرفه‌ای، خود اثر هم پر از دغدغه‌های انسانی است. سال‌هاست همه چیز در سینما تبدیل به حاشیه شده و کمتر به اصل موضوع پرداخته می‌شود اما در این فیلم بر عکس بدون هیچ حرف  و حدیث و حاشیه‌ای روایت خود زندگی جریان دارد.

"اسکندری" در ادامه گفت: من معتقدم اگر خداوند کمک کند از این فیلم در جشنواره فیلم فجر استقبال خواهد شد چرا که گروه کاملا حرفه‌ای بود و تمام دغدغه‌هایشان همسوی هم قرار داشت بنابراین نتیجه این کارگروهی سبب دیده شدن فیلم خواهد شد که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

"اسکندری" در خصوص وضعیت سینمای ایران اظهار داشت: من با امیدواری به چیزهایی که در حال رخ دادن است نگاه می‌کنم. سال‌هاست در سینما به جز استثنائاتی که پیش آمده کار درخشان و ارزنده‌ای وجود نداشته و متاسفانه و به طور کلی ما دچار یک افت در سینما هستیم. وقتی سینمای کنونی را با سینمای دهه 60 و 70 مقایسه می‌کنم بسیار دردناک است که در سال 93 با حسرت از 20 سال گذشته یاد می‌کنیم.

وی تصریح کرد: سینمای ما باید خیلی جلوتر از الان خودش قرار می‌گرفت اما بدلیل بروز یکسری اتفاقات به طور طبیعی به سینما اجازه داده نشد تا به راهی که باید برود و گویا هدف اصلی آن که ارتقا‌ء فرهنگ مردم بوده فراموش شده است.

"اسکندری" در پایان خاطر نشان کرد: من جزء بازیگرانی هستم که برایم تنها دغدغه‌ی بیرونی بازیگری هم نیست، من نسبت به کارهایم احساس مسئولیت می کنم و باید با بازیگری تاثیری روی جامعه‌ام بگذارم که این تاثیر گذاری را در سینما کمتر یافتم اما در تلویزیون سریال‌های موفق‌تر بیشتری ساخته شده که البته هر کدام دچار افت و خیز شدند اما امید دارم به سینمای بهتر در دولت جدید دست یابیم.

گفتنی است: فیلم سینمایی "نزدیکتر" ساخته "مصطفی احمدی" در سی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در خواهد آمد.

گفتگو از منا شمسایی


انتهای پیام/ اس
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار