مقالات isi نخبگان ایرانی در مجلات حقوقی بین المللی چاپ شد

مقالات isi اعضای باشگاه پژوهشگران و نخبگان در مجلات حقوقی بین المللی به چاپ رسید.

مصطفی صائمیان رئیس اداره فرهنگی و فوق برنامه باشگاه پژوهشگران و نخبگان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگارانگفت: 3 مقاله isi مربوط به نخبگان باشگاه پژوهشگران واحد میمه به دلیل داشتن شاخص های علمی از سوی مجلات بین المللی پذیرفته و چاپ رسید.. نکته قابل توج این است که این مقالات جنبه اسلامی داشته است . 

وی افزود: دو مقاله "واکاوی فقهی حجیّت رأی ولیِّ فقیه بر ثبوت هلال ماه قمری" و"حجیّت شهادت زنان در قتل عمد از منظر فقه امامیّه" توسط حسین کاویار مورد پذیرش قرار گرفت و به چاپ رسید همچنین مقاله کودکان قربانی در مجله بین المللی به چاپ رسید. 
 
صائمیان با اشاره به ارائه مقالات اعضای این واحد در سمینارهای بین المللی تصریح کرد: ارائه مقاله های "طراحی جاده وتنظیم قوانین ایمنی جاده و تضمین ایمنی رانندگان" و "بررسی سرعت – نرخ تردد در آیین نامه کشور های مختلف" توسط آقای محمد باورسائی در کنفرانس بین المللی عمران، معماری و توسعه پایدار ، و همچنین ارائه مقاله های "یک ایده برای پیاده سازی جمع کننده پیشوندی موازی با ترانزیستورهای نانو لوله کربنی" و "طراحی و پیاده سازی یک تمام جمع کننده 10 ترانزیستوری با استفاده از ترانزیستورهای اثر میدانی مبتنی بر نانو لوله های کربنی" توسط آقای علی در چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات،از دیگر فعالیت های پژوهشی به شمار می رود.



انتهای پیام/
برچسب ها: نخبگان ، مجلات ، چاپ ، مقالات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار