3 نيمه شب فردا تكليف تيم ملی ايران در جام ملتها مشخص می‌شود!

مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است با برگزاری جلسه‌ای فوق‌العاده در خصوص نتیجه دیدار ایران و عراق تصمیم‌گیری می‌کنند.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهدی محمدنبی و هوشنگ مقدس که برای پیگیری شکایت ایران از حضور علا عبدالزهرا، بازیکن دوپینگی عراق در بازی روز گذشته (جمعه) راهی سیدنی شده بودند، به کانبرا برگشتند.

سرپرست تیم ملی و سرپرست کاروان اعزامی ایران به استرالیا، صبح امروز (شنبه - به وقت محلی) راهی سیدنی شده بودند و با طرح شکایت نزد مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به کانبرا برگشتند و به اردوی تیم ملی ملحق شدند.

مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است در ۲۴ ساعت آینده جلسه‌ای فوری و فوق‌العاده برگزار کنند تا در خصوص نتیجه دیدار ایران و عراق تصمیم‌گیری شود. دیداری که با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان رسیده بود و در نهایت تیم ملی کشورمان در ضربات پنالتی با نتیجه ۷ بر ۶ شکست خورد.

عبدالزهرا در زمان حضورش در تراکتورسازی تبریز دوپینگ کرده بود و مسئولان تیم ملی معتقدند این بازیکن به دلیل محرومیت نمی‌توانسته عراق را در جام ملت‌های آسیا همراهی کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ملی ، فوتبال ، جام ، ملتها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۵۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
اگه حق با ما باشه میریم بالا



انشالا ک هست
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۱:۱۱ ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
حالمون ک گرفته شد ،بقیش مهم نیس
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۵۹ ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
باید قبول کنیم باختیم .قدرت تیم فوتبال ما همینه و دنبال حاشیه برای توجیه باخت نباشیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
حرف های کیروش درسته. درخشان بیچاره فکر تیم خودت باش که در نهایت اخراج میشوی . و قلعه نویی شما هم که سر مربی تیم ملی فوتبال ایران بودی یادت هست چطور مقابل کره جنوبی سرفراز شدید . با آن بازی مسخره ای که رو سفید شدی . چطور روت زیاده . نکنه فکر کردی قهرمان شدی . ایران بدون کیروش به جای نخواهد رسید . برای بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت و سلامتی دارم
Iran (Islamic Republic of)
davoudi
۲۱:۵۵ ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
انشاء ا.. که به نفع ما تموم نشه یه تیمی که لیگ نداره مارو میبره فاتحه تیمو باید خوند
آخرین اخبار