سردار دهقان:

خون شهدای حزب‌الله در "القنیطره" قدرت مقاومت را تقویت می‌کند

وزیر دفاع گفت: مقاومت تعدادی دیگر از فرزندان خود از جمله شهید "جهاد مغنیه" را تقدیم اسلام و خون این شهیدان نیز ضمن تقویت محور مقاومت، واقعیت رژیم صهیونیستی و تکفیری‌های همدست آن را افشا کرده است.

خون شهدای حزب‌الله لبنان در به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار "حسین دهقان" در گفت‌و‌گو با پایگاه اطلاع‌رسانی لبنانی «العهد» با بیان اینکه «تجاوز‌ها و جنایات رژیم صهیونیستی سابقه‌ها و زمینه‌های تاریخی دارد، اظهار داشت: سال ۱۹۸۲ میلادی که صهیونیست‌ها بیروت را اشغال کردند، مقاومت تأسیس شد و امروز به یک افتخار برای جهان اسلام تبدیل شده است.  
 
وی اظهار داشت: صهیونیست‌ها همواره درصدد از بین بردن مقاومت بوده‌اند اما در همه مراحل به‌ویژه در جنگ تابستان ۲۰۰۶ معروف به جنگ ۳۳ روزه از مقاومت شکست خورده‌اند.  
 
وزیر دفاع ایران تصریح کرد: مقاومت اسلامی لبنان تاکنون کاروانی از شهدا از جمله فرمانده مجاهد و بزرگ «حاج عماد مغنیه»، شیخ‌الشهدا «راغب حرب» و سیدالشهدا «سیدعباس موسوی» را تقدیم کرده و هر بار رژیم صهیونیستی گمان باطل کرده که توانسته فرماندهی و قدرت مقاومت را تضعیف کند، اما این خون‌ها قدرت و صلابت مقاومت را تقویت کرده است.

وی تأکید کرد: خون شهدایی که از سوی رژیم صهیونیستی در منطقه القنیطره سوریه به شهادت رسیدند، قدرت و صلابت مقاومت را تقویت می‌کند. 
 
وزیر دفاع در پایان خاطر نشان کرد: مقاومت امروز نیز تعدادی دیگر از فرزندان خود از جمله شهید "جهاد مغنیه" را تقدیم اسلام و خون این شهیدان نیز ضمن تقویت محور مقاومت، واقعیت رژیم صهیونیستی و تکفیری‌های همدست آن را افشا کرده است.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار