قرائتی دراجتماع بزرگ «من عاشق محمدم(ص) گفت:

اهانت کنندگان به پیامبر اعظم(ص) باید منتظر عذاب سخت الهی باشند

گردهمایی بزرگ عاشقان محمد(ص) همزمان با سراسر کشورشب گذشته با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در آستان مقدس امامزاده صالح علیه السلام در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه ،حجت الاسلام و المسلمین قرائتی" رئیس ستاد اقامه نماز کشوردراجتماع بزرگ «من عاشق محمدم(ص)در امامزاده صالح(ع) ضمن محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام اظهار داشت: کاریکاتور کش ها بدانند که کارشان مثل این است که بخواهند با فوت کردن خورشید را خاموش کنند.

 وی گفت: توهین به مقدسات ممنوع است، این شعار ما است، دلیل آن هم این آیه است که خداوند در قرآن می فرماید " لاَ تَسُبُّواْ الَّذِينَ يَدْعُونَ مِن دُونِ اللّهِ" به بت پرستان هم فحش ندهید زیرا روحشان جریحه دار می شود و به خدای شما فحش می دهند. وقتی به ما گفته اند به بت پرستان فحش ندهید آنوقت کشیدن کاریکاتور اشرف مخلوقات چه حکمی دارد؟

 حجت الاسلام و المسلمین قرائتی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ مردمی "من عاشق محمدم(ص)"در بقاع شاخص استان ها خاطر نشان کرد:وقتی به ما گفته اند به بت پرستان فحش ندهید آنوقت کشیدن کاریکاتور اشرف مخلوقات چه حکمی دارد؟به ما گفته اند که به رئیس هر مکتبی باید احترام بگذاریم و اگر رهبر مسیحیان به خدمت ما آمدند علمای ما باید به آنها احترام بگذارند.

رئیس ستاد اقامه نمازکشور با محکومیت شدید اقدام موهن نشریه فرانسوی شارلی ایبدو متذکر شد: آقایانی که این کاریکاتورها را کشیده اند باید منتظر عذابی الیم ، دردناک و فوری باشند.

قرائتی با یادآوری جسارت اروپائیان به ساحت مقدس پیامبر اعظم تاکید کرد:چند سال پیش نیز در دانمارک کاریکاتوری از پیامبر صلوات الله علیه کشیده شد ، بعد از آن ماجرا در ماه رمضان برای تبلیغ به دانمارک و منزل امام جمعۀ آن رفتم و پرسیدم آیا بعد از این کاریکاتور حادثه و ماجرایی هم رخ داده است که امام جمعه گفت پیش از این کار، سالی پنج شش نفر بیشتر مسلمان نمی شدند اما بعد از این کاریکاتور بیش از صد نفردر یک سال مسلمان شدند.

وی بااشاره به آیاتی از کلام الله مجید در این خصوص اظهار داشت: اینها تصمیم دارند نور خدا را با فوت کردن خاموش کنند و تمام تبلیغات آنها نسبت به شکستن حق مثل این است که با فوت کردن بخواهند خورشید را خاموش کنند.

قرائتی اجتماع عظیم عاشقان محمد(ص) در بقاع متبرکه و امامزادگان سراسر کشور در محکومیت توهین به مقدسات مسلمانان تصریح کرد: پیشنهاد من این است که مردم ولایتمدار ایران اسلامی بعد از نمازهایشان "السلام علیک یا رسول الله" را نیز اضافه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: آنها با کشیدن کاریکاتور با ما بازی نمی کنند بلکه با خدا در افتاده اند، چون خداوند دائماً بر پیامبر صلوات الله علیه السلام و درود می فرستد. 

رئیس ستاد اقامه نماز کشور در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: کاریکاتور کش ها بدانند که کارشان مثل این است که بخواهند با فوت کردن خورشید را خاموش کنند،اما اینها بدانند که دارند با خدا کشتی می گیرند و عاقبت مغلوب خواهند شد. 

این در حالی است که مردم ولایتمدار ایران اسلامی شب گذشته با حضور پر شور خود در امامزادگان شاخص استان‌ها با قرائت زیارت پیامبر اعظم(ص)توهین به مقدسات اسلام را به شدت محکوم کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار