میرزاده خبر داد

ثبت‌نام 65هزار عضو هیأت علمی در پرتال دانشگاه آزاد تا به امروز

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به ثبت‌نام 65 هزار عضو هیأت علمی تمام وقت و نیمه وقت در پرتال این دانشگاه تا به امروز گفت: واحدهای دانشگاهی حداکثر تا نیمه بهمن ماه فرصت دارند برای تکمیل اطلاعات اعضای هیأت علمی اقدام کنند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد، حمید میرزاده در جلسه با نمایندگان تام الاختیار این دانشگاه گفت: این تعداد عضو هیأت علمی که شامل استاد، استادیار، دانشیار، بورسیه و مربی هستند، گنجینه‌ای بی‌نظیر و جهانی است و نشان دهنده حجم وسیع اساتید علمی است که با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری می‌کنند.

وی ادامه داد: برای ما وابستگی علمی استادان دانشگاه آزاد اسلامی مهم است و نباید رابطه استخدامی آنان را ملاک عمل قرار دهیم.

میرزاده خاطرنشان کرد: فرایند گسترش و توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی مطابق با استانداردهای وزارت علوم است و بنا داریم سالانه 5هزار هیأت علمی با مرتبه دکتری را جذب کنیم.

وی با تأکید بر جذب هیأت علمی از طریق فراخوان در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: باید استادان تمام وقت به تدریج جایگزین حق التدریسی شوند و به جای آنان از اعضای هیأت علمی جوان و با مرتبه بالای علمی استفاده کنیم.

میرزاده در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی توان خود را برای بازآموزی در اختیار نظام مهندسی کشور قرار می دهد، به انعقاد تفاهم نامه‌ای با سازمان نظام مهندسی کشور اشاره کرد و گفت: به این ترتیب می توانیم با بهره گیری از استادان دانشگاه، از آنان برای بازآموزی فارغ التحصیلان دانشگاه که خود جمعیت عظیمی را شامل می‌شود، استفاده کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: دانشگاه آزاد  درصدد برگزاری دوره‌های بازآموزی فارغ التحصیلان در سراسر کشور است که می‌تواند خدمت بزرگی برای به روز کردن دانش فارغ التحصیلان مهندسی کشور داشته باشد.

وی افزود: این طرح هم اکنون در بعضی از واحدهای تهران شروع شده و به تدریج در سطح کشور گسترش خواهد یافت.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.