حفاظت کامل اطلاعات در فضای سایبر آخرین دستاورد AVIRA

جدیدترین محصول امنیت اطلاعات و ضد ویروس آلمانی AVIRA، ژانویه 2015 در ایران عرضه می‌گردد.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران؛ فرزاد شهنازیان مدیرعامل یک شرکت داخلی فعال در حوزه امنیت اطلاعات با اشاره به اینکه  در حال انجام مذاکراتی با آموزش و پرورش در خصوص ارائه محصول aviraschool به والدین دانش آموزان هستیم؛ بیان داشت: این محصول یک فضای امن را برای فرزندان تعریف کرده و والدین با چند ساعت آموزش می‌توانند یک بستر کنترل شده را برای استفاده کودکشان از فضای اینترنت؛ فراهم کنند.

وی افزود: با استفاده از این محصول که بطور رایگان در اختیار والدین قرار می‌گیرد کودکان میتوانند سایتهای مشخصی که در ساعت معین برای آنها تعریف شده را مشاهده کنند.

این کارشناس فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه طبق آمار الکسا ایران دومین کشوری است که کاربرانش برای مشاهده و استفاده از محصولات avira به سایت این کمپانی مراجعه می‌کنند اظهارداشت: avira در آخرین محصولی که به بازار فناوری اطلاعات داده است تمامی امکانات ویژه و حفاظت کامل در مقابل تمامی تهدیدات دنیای سایبر، حفاظت از اطلاعات بانکی و کاربران در زمان خرید آنلاین؛ مبارزه با هرزنامه‌ها و پیامک های ناخواسته را لحاظ کرده است.

به گفته وی از دیگر توانایی‌های این محصول حفاظت کاربران خانگی؛ شرکتهای کوچک و سازمانهای بزرگ در مقابل تمامی بدافزارها، ویروس‌ها و تمامی تهدیدات دنیای سایبر است.

گفتنی است: این محصول تاکنون جوایز متعددی از سازمان مستقل و معتبری همچون AV TEST و VB دریافت نموده است و از ژانویه 2015(بهمن 93) در ایران به کاربران عرضه می‌شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار