طی هفته جاری؛

جهانگیری به هرمزگان می‌رود

معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بازدید از استان هرمزگان و افتتاح و بهره‌برداری از چند پروژه، صبح دوشنبه به این استان سفر خواهد کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در این سفر یک روزه از پروژه نفت ستاره جنوب ، فاز 2 اسکله شهید رجایی و طرح توسعه فاز سوم این اسکله بازدید خواهد کرد و سپس در یک بازدید هوایی از جزئیات مربوط به پروژه پل در دست ساخت خلیج فارس مطلع خواهد شد.

بازدید از منطقه آزاد قشم و شرکت در جلسه رسیدگی به مشکلات این منطقه از دیگر برنامه های جهانگیری در این سفر خواهد بود.

معاون اول رئیس‌جمهور در ادامه برنامه های این سفر، بیمارستان سوانح سوختگی بندرعباس را افتتاح می‌کند که همزمان با آن برخی از طرح‌های بهداشتی در سطح استان نیز به بهره برداری خواهند رسید.

جهانگیری همچنین در بخش پایانی این سفر در جلسه شورای اداری استان هرمزگان شرکت و به همراه مدیران استانی، مشکلات و مسائل هرمزگان را مورد بررسی قرار خواهند داد.

شایان ذکر است که شرکت و سخنرانی در کنگره ملی شهدای نوجوان و نیز تشکیل جلسه شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی از دیگر برنامه های معاون اول رئیس‌جمهور در هفته جاری است که روز سه شنبه در تهران انجام خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار