گلایه‌های یک کارگردان از جشنواره تئاتر فجر؛

اجازه دیدن نمایش‌ها را به من ندادند

کارگردان "نمایشگاه لودلو" گفت: بلیت‌های ما برای دیدن نمایش‌های جشنواره‌ تئاتر فجر اعتبار ندارند.

مهدی ضیا چمنی بازیگر نمایش "اقیانوس آرام" در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: علی حاتمی‌نژاد کارگردان نمایش "اقیانوس آرام" یکی از برجسته‌ترین نویسندگان مشهد است و اقیانوس آرام داستان دو جوانی شهرستانی را روایت می‌کند که به ترکیه مهاجرت می‌کنند.

وی ادامه داد: من در نمایش "اقیانوس آرام" نقش دلالی را بازی می‌کنم که دو جوان شهرستانی را برای رفتن به ترکیه راهنمایی می‌کند.

ضیا چمنی در خصوص جشنواره امسال عنوان کرد: تاکنون هنوز نتوانسته‌ام یکی از کارهای جشنواره را ببینم زیرا بلیت‌های ما اعتبار ندارند و وقتی این بلیت‌ها را به حراست تالارها نشان می‌دهیم آنها می‌گویند بلیت‌ها شماره صندلی ندارند و ما نمی‌توانیم اجازه ورود دهیم.

وی که کارگردانی نمایش "نمایشگاه لودلو" را به عنوان یکی از آثار جشنواره امسال برعهده دارد افزود: حتی من به حراست تالار حافظ گفتم که کارگردان نمایش‌های جشنواره هستم و باید آثار را ببینم اما آنها با من برخورد بدی داشتند و اجازه ندادند من وارد سالن شوم.

کارگردان نمایش لودلو اظهار داشت: بی‌اعتباری بلیت‌ها برای کارگردانی که از شهرستان در جشنواره تئاتر فجر شرکت کرده‌ تعجب برانگیز بود و درخور جشنواره فجر نیست.

وی با اشاره به محل اسکان کارگردان‌های شهرستانی که در جشنواره حضور دارند بیان کرد: خوشبختانه محل اسکان و امکانات فراهم است اما نمایش نمایشگاه لودلو 12 بازیگر داشت که به من گفتند فقط می‌توانند 4 نفر از آنها را اسکان دهند و حال اسکان بقیه عوامل با بودجه خودم است.

ضیا چمنی خاطر نشان کرد: امیدواریم برای نمایش "اقیانوس آرام" و نمایشگاه لودلو که دو اثر از شهر مشهد هستند اتفاقات خوبی رخ دهد.

گفتنی است نمایش "اقیانوس آرام" به کارگردانی علی حاتمی‌نژاد دوشنبه 6 بهمن ماه در دو سانس 18 و 20 در تماشاخانه‌ ایرانشهر به اجرا می‌رود.

انتهای پیام/رض
برچسب ها: تئاتر ، کارگردان ، جشنواره ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار