آخرین اخبار از باشگاه آرسنال

ونگر: مسابقات لیگ دسته یک به نفع مربیان انگلیسی است

سرمربی تیم‌ آرسنال معتقد است برگزاری مسابقات لیگ دسته یک در انگلیس برای کسب تجربه و بالا بردن مهارت مربیان بسیار مفید است.

ونگر: مسابقات لیگ دسته یک به نفع مربیان انگلیسی استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از تریبال فوتبال؛ پس از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس که همه ما با آن آشنایی داریم، لیگ دسته یک فوتبال این کشور در جایگاه دوم از لحاظ اهمیت و اعتبار قرار دارد.
 
آرسن ونگر سرمربی فرانسوی تیم آرسنال پیگیری دقیق و برگزاری مسابقات لیگ دسته یک را به سود مربیان محلی می‌داند و معتقد است این رقابت‌ها سطح تجربه و کیفیت کار مربیان انگلیسی را بالا می‌برد.
 
ونگر گفت: وقتی نزدیک به 20 سال پیش وارد انگلیس شدم، همه می‌گفتند یک مربی خارجی شانسی برای موفقیت در فوتبال این کشور ندارد، اما گذشت زمان نشان داد چنین قانونی وجود ندارد و ما مربیان خارجی هم می‌توانیم در فوتبال این کشور حرفی برای گفتن داشته باشیم. امروزه با مربیان انگلیسی زیادی روبرو می‌شویم که شانس هدایت تیم‌های مطرح را بدست نمی‌آورند، فقط 20 تیم در لیگ برتر حضور دارد و بهترین روش برای رسیدن به نیمکت هدایت این تیم‌ها، کار و کسب تجربه در لیگ دسته یک است.
 
ونگر در ادامه افزود: این یک نصیحت دوستانه است، مربیان حاضر در لیگ دسته یک کار خود را جدی بگیرند، آن‌ها این فرصت را پیدا می‌کنند تا در رقابت‌هایی مانند جام حذفی، تیم‌های بزرگی مانند چلسی و یا منچستر سیتی را شکست دهند. به این ترتیب چهره‌ای شناخته شده پیدا کرده و فرصت‌های جدیدی پیش روی راه‌شان قرار می‌گیرد.
 
*کمپل بازیکن قرضی یونایتد می‌شود
 
ژوئل کمپیل‌،‌ مهاجم ملی پوش آرسنال در رقابت‌های این فصل فرصت چندانی برای حضور در ترکیب اصلی توپچی‌ها پیدا نکرد. بازیکن اهل کاستاریکا فقط در 4 بازی این فصل از سوی‌ آرسن ونگر برای حضور در میدان انتخاب شد. او طی چند فصل گذشته حضور قرضی در تیم‌های المپیاکوس و رئال پتیس را تجربه کرد و حالا پیشنهاد انتقال قرضی به باشگاه منچستر یونایتد را دریافت کرده است. در این میان سانتی کازورلا هافبک آرسنال به کمپیل پیشنهاد کرده تا پایان فصل بازیکن قرضی و یا رئال باشد و شانس حضور خود در میدان را در میان انبوه بازیکنان سرشناس یونایتد پایین نیاورد.
 
از سوی دیگر سران باشگاه آرسنال در هفته جاری قرارداد انتقال قرضی گابریل پائولیستا مدافع برزیلی و یا رئال به این باشگاه را نهایی خواهند کرد و احتمالا آمدن او به باشگاه امارات شرایط حضور قرضی کمپیل در ویارئال را هم آسان تر می‌کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.