شاه‌قلیان به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

تحویل واحدهای مسکن مهر صفادشت‌ به 8‌هزار متقاضی در سال‌ آینده

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی و انتظامی فرمانداری ملارد‌ از واگذاری و تحویل واحدهای مسکونی مهر‌صفادشت به 8‌هزار متقاضی تا سال آینده خبر داد.

 
مجتبی‌ شاه‌قلیان، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی و انتظامی فرمانداری ملارد‌ در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با انتقاد از جانمایی‌ غلط و غیر کارشناسی مسکن مهر صفا‌دشت به دلیل سوء‌مدیریت مسئولان وقت، در گذشته اظهار کرد: به هر ترتیب این پروژه با صرف هزینه‌های بسیار در منطقه صفا‌دشت در حال پیگیری است و طبق قول و مساعدت مسئولان ذیربط‌، مقرر شده واحدهای مسکن مهر صفا‌دشت به 8‌هزار نفر از متقاضیان تا سال آینده واگذار شود.

وی در ادامه افزود: یکی از الزامات پروژۀ‌ مسکن مهر صفا‌دشت، تعبیه‌ تصفیه‌خانۀ فاضلاب شهری است که امید آن می‌رود در سال آینده به مرحلۀ بهره‌برداری برسد.

شاه‌قلیان، گفت: تقویت زیرساخت‌های شهری، تفریحی، خدماتی، رفاهی و ... از دغدغه‌های جدی مجموعۀ‌ فرمانداری محسوب می‌شود و در جهت تأمین آن در حد توان و اختیارات و شرح وظایف قانونی خویش، از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد زیرا همواره خود را  پاسخگوی مطالبات مردمی و شهروندان این شهرستان می‌دانیم و قائل به این موضوع هستیم که با تدبیر، درایت و برنامه‌ریزی اصولی می توان مشکلات و نارسایی‌های شهرستانی را به حداقل ممکن کاهش داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار