معاون ارزی بانک مرکزی:

ساماندهی دلالان ارزی تا کمتر از یک ماه/ کلیه درآمدهای نفتی به بانک مرکزی واریز شد

کامیاب گفت: ساماندهی به وضعیت ارزی و دلالان این حوزه تا کمتراز یک ماه با کمک نیروی انتظامی ساماندهی خواهد شد

ساماندهی دلالان ارزی تا کمتر از یک ماه/ کلیه درآمدهای نفتی به بانک مرکزی واریز شدبه گزارش خبرنگار  اقتصادی باشگاه خبرنگاران غلامعلی کامیاب معاون ارزی بانک مرکزی در حاشیه چهارمین همایش بانکداری الکترونیک در جمع خبرنگاران گفت: در پی ساماندهی وضعیت صرافان و فعالیت‌های آنها از طریق کانون صرافان هستیم اما آنها هنوز آمادگی‌های لازم را ندارند و در حال آماده‌سازی زمینه‌های لازم هستند.

وی  افزود: این کار احتیاج به کارهای کارشناسی و بررسی بیشتری دارد و در حال کار و فعالیت روی آنها هستیم و برنامه‌های لازم تدوین شده و برای عملیاتی‌سازی آماده است.

وی در خصوص لازم برای عملیاتی شدن این سیستم اظهار داشت: اجرای این سیستم به چند ماه نمی‌کشد و تنها چند روز نیاز به بررسی دارد و مطمئنا اجرایی خواهد شد.

در ادامه در خصوص هماهنگی‌های لازم برای جمع‌آوری دلالان ارزی توسط نیروی انتظامی اظهار داشت: هماهنگی‌ها در حال انجام است و بنده نمی‌توانم د ر این حوزه نظر خاصی اعلام کنم به دلیل اینکه وظیفه بنده و بانک مرکزی نیست.
 
** کلیه درآمدهای نفتی به بانک مرکزی واریز شد


وی تصریح کرد: باید فرصتی دهیم بازار خود را پیدا کند و در ادامه در خصوص درآمد نفتی ایران در سال جاری اظهار داشت: کلیه درآمدهای نفتی به بانک مرکزی واریز شده و به بخش‌های مشخص شده منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار