رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز؛

35 عضو یک شرکت هرمی دستگیر شدند

رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز گفت: 35 عضو یک شرکت هرمی در کرج شناسایی و دستگیر شدند.

35 عضو یک شرکت هرمی دستگیر شدندبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمدعلی صفایی رئیس امنیت عمومی استان البرز با بیان اینکه گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت و عضوگیری برخی افراد در قالب شرکت هرمی دریافت شد اظهار داشت: پس از بررسی موضوع مشخص شد گروهی از افراد پس از شناسایی یکدیگر از نقاط مختلف کشور با راه‌اندازی یک شرکت هرمی، داخل ساختمانی در مرکز شهر اقدام به فعالیت‌های هرمی و عضوگیری در این رابطه می‌کنند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه پس از احراز صحت موضوع و هماهنگی با مقام قضایی دو اکیپ مجرب از ماموران به محل اعزام شدند تصریح کرد: پس از محاصره ساختمان و رعایت جوانب احتیاط و مراقبت‌های ویژه، با ورود به داخل شرکت مورد نظر 33 نفر شامل 28 مرد و 5 زن در جریان برگزاری جلسات دوره‌ای دستگیر شدند.

رئیس امنیت عمومی استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: برخی افراد سودجو و فرصت طلب با سوءاستفاده از سادگی شهروندان و تبلیغات نهادها و شرکت‌های داخلی با ارسال پیامک‌های عوام فریبانه و طرح پیشنهادهای واهی و غیر واقعی به تعدادی از کاربران تلفن‌های همراه با صدور اطلاعیه استخدام در مشاغل مناسب با حقوق و مزایای بالا و .... موجبات فریب شهروندان را فراهم کرده و در مجموع مبلغ قابل توجهی از آنها کلاهبرداری کرده‌اند.

انتهای پیام/ زا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.