درخشان:بارها گفته ام سرمربی نمی‌تواند گل بزند/کمیته فنی فدراسیون در مورد کی روش تصمیم می گیرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما بازهم در فرصتهای از دست رفته گل خوردیم .این طبیعت است حتی در جام ملت ها گل نزنی گل می خوری.

درخشان:بارها گفته ام سرمربی نمی‌تواند گل بزند به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،حمید درخشان پس از شکست یک بر صفر مقابل ذوب آهن در نشست خبری گفت: بازی خوبی بود و نیمه دوم برتر از ذوب آهن بودیم ولی فرصت‌های زیادی از دست دادیم .

وی ادامه داد: تیمی که فرصت‌ها را از دست می‌دهد غافلگیر می‌شود و ذوب آهن از فرصتی که به دست آورد به گل رسید.


وی در مورد وضعیت بازیکنان تیمش گفت: ما تمرینات سختی را در تعطیلات گذرانده بودیم و بازیکنان شادابی لازم را نداشتند. شاید به دلیل همین سنگین بودن بدن بازیکنان باعث شد در ضربات نهایی دقت لازم را نداشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد انتقادش از داور گفت: فکر می‌کنم در صحنه‌ای مهدی طارمی شارژ شد که می‌توانست در موقعیت تک تک قرار گیرد. به نظر من این صحنه می‌توانست پنالتی باشد .

 
درخشان  گفت: این طبیعت فوتبال است. طرفدار دوست دارد تیمش برنده شود. البته طبیعت فوتبال این را هم می‌گوید اگر گل نزنی گل می‌خوری  بازیکن ما باید دقت کند. تماشاگر حق دارد و دوست دارد تیمش گل بزند و پیروز شود اما سرمربی که نمی‌تواند گل بزند.

سرمربی پرسپولیس با ابراز تاسف در مورد از بین رفتن باشگاه‌های سازنده در فوتبال ایران گفت:  اینکه انتظار داشته باشیم 4 سال دیگر قهرمان آسیا شویم و به جام جهانی برویم خوب است اما باید ساختار باشگاه‌ها عوض شود و باشگاه‌ها را سازماندهی کنیم.

وی افزود: باید مربی فرصت داشته باشد تا اهدافش را در تیم پیاده کند. ما قبل از تعطیلات از بحران خارج شدیم اما در فصل نقل و انتقالات دوباره وارد بحران شدیم.حداقل باید به مربی یک فصل فرصت داد.

وی گفت: هر کسی حق دارد نظر شخصی‌اش را بگوید.این حق طبیعی ماست که علت باخت به عراق را بدانیم. من به غیر از این سؤال چیز دیگری به کی‌روش نگفتم و توهین و بی‌احترامی هم نکردم.

درخشان افزود:ما با بودن کی روش مشکلی نداریم و به هر صورت فدراسیون کمیته فنی اش در مورد عملکرد کی روش نظر می دهد و تصمیم نهایی می گیرد.

وی در مورد حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: کار خیلی سختی در آسیا داریم. با تیم‌هایی باید بازی کنیم که بسیار با امکانات و پرمهره هستند.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار