«شمس لنگرودی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هنر میانبر ندارد

بازیگر «احتمال باران اسیدی» گفت: هنر میانبر ندارد بلکه باید با حوصله و مرور زمان نتایج را برداشت کرد.

"شمس لنگرودی" بازیگر فیلم "احتمال باران اسیدی" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، گفت: در این فیلم نقش منوچهر کارمند بازنشسته دخانیات را ایفا می‌کنم  که تنها با مادرش زندگی کرده و مادرش فوت می‌کند.

وی افزود: منوچهر قصه در روز اول بازنشستگی متوجه می‌شود دوستی ندارد نو زندگی کردن برای او مبهم می‌شود به دنبال این مسئله یاد یکی از دوستان قدیمی‌اش می‌افتد و زندگی جدیدی را آغاز می‌کند.

لنگرودی، درباره پیام فیلم گفت:‌ پیام فیلم این است که آدم باید زندگی را بداند چون همواره ممکن است هرلحظه در تنهایی و گرفتاری و تردید قرار بگیرد.

این بازیگر در خصوص همکاری با نسل جوان اظهار داشت: من به طور معمول در شعر و موسیقی هم با جوان‌ها کار می‌کنم چون آنها به طور طبیعی یک نیروی خلاقانه و روحیه اعتراضی نسبت به هر وضعیتی دارند.

لنگرودی، تصریح کرد: افراد پا به سن گذاشته نسبت به آن چیزهایی که رسیدند محافظه کار می‌شوند به همین دلیل دوست دارم با جوانها با وجود افت و خیزهای زیاد کار کنم.

وی پیام خود برای کسانی که کار هنری می‌کنند را اینگونه بیان کرد: هنر میانبر ندارد باید حوصله کرد، انرژی گذاشت و به مرور زمان از نتایج آن برداشت کرد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار