یادگاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نامه مقام معظم رهبری تلنگری به جوانان جویای حقیقت در عرصه بین‌الملل بود

عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت: می‌خواستند اسلام را نماد ظلم و کشتار و تجاوز و سربریدن معرفی کنند که نامه مقام معظم رهبری تلنگری به جوانان همیشه پویا و به دنبال حقیقت در عرصه بین‌الملل بود.

"محمد حسین یادگاری" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان آمریکای شمالی و اروپا اظهار داشت: این نامه حرکتی به جا در شرایط کنونی جهان بود که سردمداران کشورهای اروپایی و صهیونیست‌ها به دنبال معرفی اسلام به نام اسلام داعش و آمریکایی بودند.
 
وی ادامه داد: استکبار جهانی در پی آن بود که هر گاه نماد محمد رسول الله (ص) در جایی دیده شود ظلم و کشتار و تجاوز و سربریدن در ذهن بیننده تداعی شود که با این اقدام هوشمندانه رهبر معظم انقلاب شرایطی فراهم شد تا تلنگری به جوانان همیشه پویا و به دنبال حقیقت در عرصه بین‌المللی زده شود.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه همیشه و در طول تاریخ جوانان زمینه ساز تحول بودند تصریح کرد: رهبر انقلاب در این نامه خطاب به جوانان تصریح نمودند که شما آینده‌ساز کشورهایتان هستید و بدون هیچ غرضی به دنبال مطالعه حق باشید من با مسئولان و والدین شما صحبت نمی‌کنم چون مسئولین شرایط با غرض‌ورزی به دین مبین اسلام نگاه می‌کنند و والدین شما نیز سنین جوانی را سپری کرده‌اند.
 
یادگاری تصریح کرد: این نوع گویش و سخن مقام معظم رهبری با جوانان زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا جوانان کشورهای جهان به دنبال اسلام ناب محمدی باشند و براساس آن مقابل استکبار بایستند. 

عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس در پایان خاطر نشان کرد: خطاب قرار دادن جوانان آمریکای شمالی توسط رهبرمعظم انقلاب شاید به این دلیل باشد که آمریکای شمالی در بردارنده کشورهایی است که در آن خطه بیشتر تفکر مبارزه با استکبار وجود دارد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار