ابراهیمیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شورای نگهبان برای آماده‌سازی مقدمات انتخابات آتی طبق وظایف قانونی عمل می‌کند

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به تمهیدات شورای نگهبان در انتخابات پیش روی مجلس گفت: شورای نگهبان همیشه در موارد قانونی آماده انجام وظایف قانونی خود است.

شورای نگهبان برای انتخابات آتی طبق وظایف قانونی خود عمل می‌کندبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "عبدالرضا رحمانی‌فضلی" وزیر کشور در همایش تخصصی معاونین سیاسی، امنیتی، اجتماعی و استانداری‌های کشور که در روز دوشنبه 22 دی ماه در محل وزارت کشور برگزار شد، از کلید خوردن انتخابات در وزارات کشور خبر داد.
 
رحمانی فضلی با اشاره به مولفه انتخابات در کشور اظهار داشت: انتخابات به عنوان جلوه‌ای تأثیرگذار در مشارکت عمومی مردم در تعیین سرنوشت سیاسی و قدرت ملی است و یکی از افتخارات نظام ما این است که 36 سال با این انتخابات همراه بوده و در کمال آرامش و آزادی و با اراده ملی فعالیت کرده است.   
 
رحمانی فضلی اظهار داشت: انتخابات در وزارت کشور از حال حاضر شروع شده نه از خردادماه و در این راستا نباید در جهت حمایت از جریان‌های سیاسی و افکار خاصی قرار بگیریم، چرا که ما هیچ دینی به جریان خاص و افرادی نداریم و یا هوادار برخی از جمعیت سیاسی نیستیم بنابراین هیچ کس نباید خود را مدیون کسی بداند و یقین بداند که در قیامت باید پاسخگو باشیم.   
 
بر همین اساس برای پیگیری این مهم که آیا شورای نگهبان نیز آمادگی فراهم سازی مقدمات انتخابات آینده را دارد، با نجات‌الله ابراهیمیان سخنگوی شورای نگهبان گفتگو کردیم.
 
وی گفت: شورای نگهبان همیشه در موارد قانونی آماده انجام وظایف قانونی است.
 
سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: زمانی که موعد انتخابات فرا رسد، طبق جدول زمانی انتخابات شورای نگهبان هم آمادگی خود را اعلام خواهد کرد و در حال حاضر نیز هر وظیفه‌ای که قانون برعهده شورای نگهبان گذاشته شده، این شورا مهیای انجام آن خواهد بود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار