فروزان شانسی برای همراهی استقلال ندارد؛

طالب‌لو مقابل سپاهان به میدان می رود!

بحث حضور کدام دروازه بان در ترکیب استقلال از حالا مطرح شده و مربیان در این خصوص اظهار نظر کردند و رایی برای فروزان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال از ابتدای فصل به دنبال حضور دروازه بانی مطمئن در ترکیب تیم استقلال بودند اما در این خصوص به نتیجه ایده آل که مد نظر مربیان بود نرسیدند اما در حال حاضر وضعیت تغییر کرده است.

گفتنی است در حال حاضر طالب‌لو جذب استقلال شده است و قرار است که این تیم را در ادامه بازیها همراهی کند.

این گلر در اردو و تمرینات توانسته است نظر مثبت قلعه نویی را به خود جلب کند و در حال حاضر آماده حضور در ترکیب تیم می شود.

شنیده می شود قرار است در بازی با سپاهان طالب‌لو جای فروزان را پر کند زیرا این بازیکن در اردوی تیم ملی حضور داشت و برای تیم بازی نکرد و از طرفی دیگر وی روحیه بازم را برای همراهی تیم استقلال در این بازی مهم ندارد.

شایان ذکر است استقلالی‌ها در حال آماده سازی طالبلو هستند تا وی بهترین عملکرد را در ترکیب استقلال داشته باشد و اعضای تیم را با اوضاع خوب همراهی کند زیرا به عقیده قلعه نویی در این بازی حضور بازیکنانی که تمرکز بالایی دارند لازم و واجب است.

این در حالی است که حضور این گلر در این دیدار قطعی است و باید دید عکس العمل فروزان پس از بازگشت تیم ملی و حضورش در تمرینات استقلال در این خصوص چیست؟

انتهای پیام/
برچسب ها: فروزان ، استقلال ، طالب لو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار