خواجه‌وند: صادقیان مشکلی برای بازی با ذوب آهن ندارد/ کار به کسر 6 امتیاز و حذف از لیگ قهرمانان آسیا نمی‌رسد

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت پیام صادقیان گفت: حق رشد صادقیان موضوعی که به دو باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن است و ارتباطی با بازیکن ندارد.

خواجه‌وند: صادقیان مشکلی برای بازی با ذوب آهن ندارد/ کار به کسر 6 امتیاز و حذف از لیگ قهرمانان آسیا نمی‌رسدمهدی خواجه وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: براین اساس پیام صاقیان مشکلی برای بازی کردن مقابل ذوب آهن ندارد. حق رشد صادقیان از باشگاه پرسپولیس خواسته شده است و ارتباطی به خود بازیکن ندارد.

خواجه وند درباره اینکه گفته می‌شود شکایت آرفی منچر به کسر 6 امتیاز از باشگاه پرسپولیس خواهد شد تصریح کرد: این موضوع گمانه زنی بوده است. اگر شکایتی صورت بگیرد تیم حقوقی باشگاه پیگیر موضوع خواهد بود و جواب را به موقع می‌دهد.

وی در ادامه عنوان کرد: این حکم باید به باشگاه ابلاغ شود و ما هم به موقع عکس العمل نشان می‌دهیم و کار به کسر 6 امتیاز و حذف از لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

وی درباره گفته‌های مدیر برنامه آرفی که طلب موکلش 200 هزار دلار است، عنوان کرد: پرونده‌های حقوقی متعددی در باشگاه وجود دارد.
بر این اساس امکان پرداخت همه این مبالغ به آرفی در زمان مشخص نداشتیم تا کار به شکایت نرسد. به هر حال مسئولان حقوقی باشگاه پیگیر این موضوع هستند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت دو بازیکن خارجی مد نظر این باشگاه عنوان کرد: سلام اف بازیکن ازبکی تست پزشکی اش تایید نشد وحضور وی در باشگاه پرسپولیس منتقی شد. گابریل فرناندو بازیکن برزیلی هم تست پزشکی‌اش تایید شده است و در حال حاضر ریز جزئیات قرار داد بستن با این بازیکن برزیلی را بررسی می‌کنیم و اگر مشکلی نبود با وی قرار داد می‌بندیم.

وی در پایان درباره شایعه هپاتیت داشتن بازیکن ازبکی خاطر نشان کرد: من از این موضوع اطلاعی ندارم اما وی تست پزشکی اش تائید نشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار