بازدید وزیر بهداشت از آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از آزمایشگاه کنترل کیفی مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بازدید کرد .

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از (وب دا)؛ دکتر سید حسن هاشمی پس از بازدید از آزمایشگاه، در بین کارکنان این آزمایشگاه حضور یافت و از نزدیک با آنان به گفتگو پرداخت و با توجه به نیاز دستگاههای پیشرفته آزمایشگاهی بر تهیه و تامین درخواستهای کارشناسان این آزمایشگاه مبنی بر خرید دستگاههای پیشرفته آزمایشگاهی تاکید کرد.

براساس این گزارش، مهندس رویا فلاح شجاعی مسئول آزمایشگاه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این بازدید گفت: این آزمایشگاه به دستگاه هواساز برای کاهش میزان رطوبت در محیط آزمایشگاه و همچنین دستگاههای پیشرفته آزمایشگاهی جهت ارتقاء کمی و کیفی آزمایشات نیاز دارد تا بتوان بیشترین آزمونها را جهت بدست آوردن بهترین جوابها بدست آورد.

وزیر بهداشت نیز در همین خصوص بر تامین اعتبار و خرید تجهیزات مورد نیاز این آزمایشگاه تاکید کرد.

گفتنی است: آزمایشگاه کنترل کیفی مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو، با زیر بنای 800 متر مربع و 21 کارشناس آزمایشگاه کار آزمایش بر روی مواد اولیه کارخانجات، مواد خوراکی آرایشی و بهداشتی وارداتی و صادراتی و همچنین نمونه های ارسالی از معاونت بهداشتی استان را بر عهده دارد.

دکتر هاشمی پس از بازدید از آزمایشگاه کنترل کیفی مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو در جلسه هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس حضور یافت.



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار