اجراهای هفتمین روز از سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر؛

"بوی خوش سیمرغ" در سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به مشام می‌رسد

اجراهای هفتمین روز از سی و سومین جشنواره تئاتر فجر با نمایش "فراموشی" از روسیه آغاز خواهد شد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ هفتمین روز از سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با نمایش "فراموشی" به کارگردانی اسکندر اسکایف از روسیه در دور اجرایی 16 و 18 در تئاتر باران آغاز می‌شود.

بنابراین گزارش نمایش "امیر کبیر" به کارگردانی محمدرضا شاه‌مردی در دو اجرای 16 و 18 در تماشاخانه مهر حوزه هنری به روی صحنه می‌رود.

همچنین تماشاخانه سنگلج در دو اجرای 17 و 19 میزبان نمایش "بوی خوش سیمرغ" به کارگردانی علی نقی رزاقی از شیراز است.

"در سوگ کاظم اشتری" به کارگردانی احسان بیات‌فر در دو اجرای 17 و 19 در تالار هنر به روی صحنه خواهد رفت.

تالار حافظ نیز پذیرای نمایش "رویای پاییزی" به کارگردانی فریندخت زاهدی در دو اجرای 17 و 20 کار مشترکی از ایران و نروژ است.

سالن چهار سو در مجموعه تئاتر شهر نیز در سانس‌های 18:30 و 20:30 میزبان نمایش "بوقلمون" به کارگردانی خیرالله تقیان‌پور است.

همچنین "الیور تویست" به کارگردانی اصغر خلیلی در دو اجرای 18 و 20:30 در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود.

نمایش‌های "باغ آلبالو" به کارگردانی آتیلا پسیانی و "خانم ها، آقایان، ما با سرعت بسیار زیاد در حرکت هستیم" به کارگردانی ابوالفضل یزدانی از بجنورد و به ترتیب در سالنهای استاد سمندریان و استاد ناظر‌زاده‌ کرمانی سانس‌های 17 و 19:30 ، 18 و 20 به روی صحنه می روند.

تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان نیز میزبان نمایش "ترانه‌ةای تلخ تارا" در دو اجرتای 17 و 19 است.

نمایش‌های خیابانی در هفتمین روز از سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با نمایش "نی نی اخاذه و مدادرنگی" به کارگردانی میریم خاکسار تهرانی در ساعت 16 در محوطه تئاتر شهر آغاز می‌شود.

نمایش "نگرانم" به کارگردانی احمد صمیمی در ساعت 16:30 و نمایش "تلخند" به کارگردانی مجید قدیمی ساعت 17 از دیگر تئاترهای خیابانی هستند که در محوطه‌ی تئاتر شهر اجرا می‌شود.

"هیلانه" به کارگردانی علی عمرانی و آگهی فروش و استخدام به کارگردانی مسعود محرابی به ترتیب در ساعت های 16 و 16:30 در محوطه‌ی خانه‌ی هنرمندان اجرا می‌شود.

محوطه برج میلاد نیز میزبان نمایش "شوپه" به کارگردانی طیبه مقدم در ساعت 17 است.

انتهای پیام/ رض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار