مروری بر مهمترین اخبار "فرهنگی‌هنری" دوشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "فرهنگی‌هنری" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: هیچ حاشیه امنی برای مفسدان اقتصادی وجود ندارد ، رمزگشایی از اظهارات مقام آلمانی در دیدار با "عارف" / وقتی نایب رئیس مجلس آلمان،انتخابات مجلس ایران را پیشگویی می‌کند ، پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس‌جمهور آغاز بکار کرد و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "فرهنگی‌هنری" که در روز دوشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

هیچ حاشیه امنی برای مفسدان اقتصادی وجود ندارد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/6/2913912_154.jpg

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: دستگاه قضا به هیچ وجه برای مفسدان اقتصادی حاشیه امن نمی‌شناسد و همه افراد باید نسبت به اجرای قانون مقید باشند

رمزگشایی از اظهارات مقام آلمانی در دیدار با "عارف" / وقتی نایب رئیس مجلس آلمان،انتخابات مجلس ایران را پیشگویی می‌کند

 ملاقات صورت گرفته میان نایب رئیس مجلس آلمان و "عارف" اگرچه با توجه به سمت‌های حقوقی طرفین، فاقد وجاهت دیپلماتیک بود، اما آن چیزی که ملاقات مزبور را تامل‌برانگیزتر می‌کند، اظهارات و فحوای کلام مقام آلمانی در دیدار با رئیس بنیاد امید ایرانیان است.

پیگیری پرونده اسیدپاشی‌ها در اصفهان به کجا رسید؟
با وجود گذشت چند ماه از حوادث اسیدپاشی در اصفهان، آسیب دیدگان این جنایت ضد انسانی با درد و رنج بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند، قوه قضاییه هم با عزم جدی این پرونده را پیگیری می‌کند. حال باید منتظر بمانیم که ببینیم سرانجام عوامل این حوادث ضد انسانی دستگیر و به سزای اعمال خود می‌رسند یا خیر؟

مرز درگیری ما با دشمنان به شاخ آفریقا رسیده است/ داعش پس از بغداد به فکر تسخیر تهران بود/ دیگر در ارتش سوریه، خواندن قرآن و نماز ممنوع نیست
 جانشین قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) گفت: مطمئن بودیم که اگر داعش امروز بغداد را تصرف کند، فردای همان روز در فکر حمله به ایران و تسخیر تهران خواهد افتاد، اما به حول و قوه الهی در عراق متوقف شدند.

رونمایی از پروژه‌های صنعتی و علمی وزارت دفاع در دهه فجر
 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع از پیش‌بینی و تدارک بیش از ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در سطح سازمان‌ها، صنایع و شهرک‌های مسکونی وزارت دفاع خبر داد.

پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس‌جمهور آغاز بکار کرد
 پایگاه اطلاع رسانی جدید معاون اول رییس جمهور امروز بطور رسمی آغاز بکار کرد.

وظیفه‌ای مقدس بر گردن نتانیاهو!/ در آغوش کنگره؛ تبلیغ انتخاباتی یا هراس از ایران/ بازیگری بنیامین و باراک با کارگردانی کنگره
تنش‌ها میان کاخ سفید، کنگره آمریکا و همچنین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بیشتر شبیه یک سناریوی سیاسی است که ظاهرا بازیگرانش به خوبی به ایفای نقش خود واقف هستند.

صدور قرار وثیقه 100 میلیون تومانی برای مدیر مسئول «مردم امروز»/ تصمیم گیرنده نهایی بازپرس است
 وکیل‌ مدیرمسئول روزنامه «مردم امروز» از صدور قرار وثیقه 100 میلیون تومانی برای موکلش خبر داد.

نقض حقوق بشر از "کشتار 9 میلیون ایرانی" تا "افزایش 68 درصدی تجاوز به عنف در انگلیس"
رئیس مرکز جهانی حمایت از حقوق بشر با اشاره به تصویب قانون افشای نقض حقوق بشر در مجلس گفت: دستگاه دیپلماسی نه تنها در این زمینه اقدامی نمی‌کند بلکه در جلساتی که گذاشته می‌شود‌ شرکت نمی‌کند، لذا انتظار پیگیری این سند در دادگاه‌های بین‌المللی است.

با خشکاندن ریشه فساد راه پیشرفت اسلامی ایران را فراهم کنید
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز طی بیانیه ای ضمن قدردانی از اقدام انقلابی قوه قضائیه در مقابله با مفاسد اقتصادی که برخورد با تخلف معاون اول رییس جمهور سابق از نمود بارز آن است، اعلام می‌دارد که با اعلام حکم وی باردیگر حقانیت و دیانت نظام به جهانیان ثابت شد.
برچسب ها: مفسد ، انتحابات ، وزارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار