فروش با تسهیلات ویژه عامل ترغیب مشتریان به خرید خودرو

تنوع محصول باعث رضایت بیشتر مشتری در خرید خودرو می شود و همچنین با ایجاد یک تعامل سازنده بین شرکت سایپا و مشتری و عمل به تعهدات در موعد مقرر باعث ایجاد چرخه فروش مناسب در نمایندگی ها می شود.

فروش با تسهیلات ویژه عامل ترغیب مشتریان به خرید خودروبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایپا، شهزاد مهاجری یکی از نمایندگان استان سیستان و بلوچستان به فروش بیشتر محصولات سایپا در 9 ماهه اول سال جاری به نسبت مشابه سال قبل  اشاره کرد و افزود: با پوشش و تقویت خدمات پس از فروش و برنامه ریزی  هدفمند در ارائه محصولات سایپا می توان مشتریان سایپا را به مشتریان دائمی وبالقوه تبدیل کرد.
 
وی یادآور شد: با توجه به بازار رقابتی موجود در کشور ، ایجاد تسهیلات ویژه و مناسب در زمانهای خاص با عث ترغیب مشتریان به خرید محصولات سایپا می شود.
 
مهاجری افزود: نمایندگی ها با پشتیبانی و کمک شرکت سایپا می توانند در معرفی و فروش محصولات گروه خودرو سازی سایپا نقش مهمی را ایفا کنند.
 
وی در پایان یاد آور شد: معمولاً در روز های پایانی سال مردم از خرید خودرو استقبال خوبی انجام میدهند ، ما به عنوان نماینده شرکت سایپا باید با معرفی محصولات و تحویل به موقع خودرو به مشتریان و جلب رضایت آنها،  تصویر ذهنی درستی از شرکت سایپا به عنوان یک خودروساز برتر در کشور و منطقه را تداعی کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ترغیب ، مشتریان ، خرید ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار