شگرد عجیب پسر ۱۵ ساله برای سرقت از مغازه‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان علی آباد کتول استان گلستان از دستگیری سارق سابقه دار و حرفه‌ای که از طریق ورود از بالای کرکره درب مغازه‌ها و فضای تهویه نسبت به سرقت اقدام می‌کرد خبر داد.

//////////////////محسنی/////////////سرهنگ علی اکبر اژدری فرمانده انتظامی شهرستان علی آباد کتول استان گلستان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای تشدید فعالیت‌ها و اقدامات پلیس، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و طرح مبارزه با سارقان حرفه‌ای و همچنین در پی وقوع سرقتهای مغازه در سطح شهرستان تحقیقات وی‍ژه توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان برای دستگیری سارق یا سارقان احتمالی آغاز شد.

وی افزود: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی، تعقیب و مراقبت پلیسی و استفاده از منابع و مخبرین در ‌‌نهایت "رضا" ۱۵ساله را در سطح شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان علی آباد کتول تصریح کرد: پس از دستگیری متهم و انجام تحقیقات تکمیلی، متهم به ۴ فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ اژدری در خصوص نحوه انجام سرقت توسط این سارق گفت: سارق پس از شناسایی مکان‌های مورد نظر، از تاریکی شب و خلوتی کوچه‌ها استفاده کرده و از فضای تهویه و بالای کرکره مغازه‌ها به داخل مغازه رفته و اقدام به سرقت می‌کرده است.

سرهنگ اژدری خاطر نشان کرد: در این راستا از تمامی صحنه‌های سرقت بازسازی صحنه انجام گرفت و متهم نیز پس از تشکیل و تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی
havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار