عابدینی: امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخورد که کی روش برود/ نمی دانم چرا دایی، کریمی و مهدوی کیا نیستند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: با شرایطی که سازمان خصوصی سازی اعلام کرده است نمی‌توانیم برای خرید این باشگاه پا پیش بگذاریم.

عابدینی: امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخورد که کی روش برود/ نمی دانم چرا دایی، کریمی و مهدوی کیا نیستندامیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از جلسه پیشکسوتان پرسپولیس اظهار داشت: ما در مورد دو، سه موضوع به بحث و تبادل نظر پرداختیم.

در خصوص درصدی قرار شد شرکت ایرانیان بدهد و 20 درصدی که پیشکسوتان خریداری کنند صورتجلسه هایی را جمع آوری خواهیم کرد تا بتوانیم به شرایط مد نظرمان دست یابیم. 

عابدینی افزود: یکی دیگر از بحث های مطرح شده در این جلسه این بود که مجمع تشکیل جلسه بدهد و اعضای هیئت مدیره جدید انتخاب شود و قرار بر این شد که  باید به هدایتی یک سهامی از پیشکسوتان داده شود تا وی بتواند 20 درصد مطرح شده را خریداری کند که این موضوع در این جلسه مصوب شد.
 
وی بیان کرد: با توجه به شرایطی که سازمان خصوصی اعلام کرده است نمی‌تواینم برای خرید سهام باشگاه پا پیش بگذاریم اما می توانیم در 5 قسط این کار را انجام دهیم و در این خصوص به آنها اطلاع داده ایم و منتظر جواب نهایی هستیم.

عابدینی درباره ماندن یا نماندن کی روش افزود این مساله باید مو شکافانه در آینده بررسی شود تا ببینیم رفتن یا ماندن وی چه خسارتی به فوتبال کشورمان وارد خواهد کرد ولی در کل من امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخورد که کی روش برود.

وی درباره عملکرد بازیکنان تیم ملی بیان کرد: در کل از بازیکنان تیم ملی راضی هستم و دست آنها را نیز می‌بوسم.

عابدینی در مورد اینکه چرا در این جلسه علی دایی ، مهدوی کیا علی کریمی حضور نداشتند افزود: من خودم هم به این جلسه دعوت شده بودم و شخص دیگری دعوت ها را انجام داده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار