با حضور جهانگیری صورت گرفت

افتتاح مرکز سوانح سوختگی شفا بندرعباس

مرکز سوانح سوختگی شفا در بندرعباس با حضور معاون اول رئیس جمهور مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح مرکز سوانح سوختگی شفا بندرعباسبه گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران،‌ اسحاق جهانگیری عصر امروز(دوشنبه) در ادامه سفر به استان هرمزگان، مرکز سوانح سوختگی بندرعباس را افتتاح و به همراه وزیر بهداشت، درمان و‌آموزش پزشکی از بخش‌های مختلف آن شامل اورژانس، اتاق‌های بستری و اتاق‌های عمل بازدید کرد.

وی افتتاح مرکز سوانح سوختگی بندرعباس را مهم دانست و خاطرنشان کرد: تاکنون مردم استان هرمزگان و برخی استان‌های همجوار برای درمان مشکلات ناشی از سوانح سوختگی با مشکل مواجه بودند که با افتتاح این مرکز بسیاری از آن مشکلات حل خواهد شد.

گفتنی است؛ همزمان با بهره برداری این مرکز درمانی، 72 پروژه بهداشتی و درمانی هم در سطح استان هرمزگان با اعتباری بالغ بر 402 میلیارد ریال افتتاح شد.

معاون اول رییس جمهور در حاشیه افتتاح و بازدید این بیمارستان، در جمع خبرنگاران به برخی از برنامه‌های سفر یکروزه خود به استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: یکی از این بازدیدها مربوط به پروژه ستاره خلیج فارس بود که حدود 8 هزار نفر در این پروژه مشغول به فعالیت هستند و از طرح‌های کلیدی و مهم در دست اجرا به حساب می‌آید.

معاون اول رییس جمهور افزود: 3800 میلیون یورو برای این پروژه تاکنون هزینه شده که در حال حاضر به 650 میلیون یورو تسهیلات نیازمند است که قرار شده است صندوق توسعه ملی این نیاز را مرتفع کند.

جهانگیری خاطر نشان کرد: پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس قرار است محصولات مختلفی تولید کند که با راه اندازی آن، بخش زیادی از نیازهای کشور به فرآورده‌های نفتی مرتفع خواهد شد.

معاون اول رییس جمهور در ادامه با اشاره به بازدید خود از مجتمع بندری شهید رجایی، خاطرنشان کرد: این مجتمع در توسعه کشور و افزایش صادرات مهم و اثرگذار است که امیدواریم هرچه سریعتر برنامه‌های توسعه در این مجتمع بندری تکمیل شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار