توسط مرکز ملی اندازه گیری رضایت کارکنان؛

رتبه بندی شاخص رضایت کارکنان شرکت‌ها اندازه‌گیری می‌شود

با همکاری باشگاه نخبگان کسب و کار و نشریه رتبه رتبه بندی شاخص رضایت کارکنان شرکت ها برگزار می نماید.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مرکز ملی اندازه گیری رضایت کارکنان همراستای ایفای نقش ملی خویش با همکاری باشگاه نخبگان کسب و کار و نشریه رتبه و مرکز رتبه بندی اتاق ایران به صورت رایگان اقدام به " اندازه گیری رضایت کارکنان جهت رتبه بندی بهترین سازمان های ایرانی برای کار کردن" نموده است.

اهداف طرح:
ایجاد درک مناسب از وضعیت رقابتی سازمان در زمینه توانمندی جذب و نگهداشت کارکنان، تقویت روحیه کاری و احساس تعلق سازمانی کارکنان سازمان های پیشرو، ایجاد بستر قابل اعتماد برای تعامل حرفه ای و خلق زبان مشترک بین رهبران و کارکنان از جمله اهداف طرح است.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام شامل چارت کامل سازمانی شرکت متقاض و آخرین لیست بیمه کارکنان می‌شود.

شایان ذکر است پس از نظرسنجی از کارکنان و تجزیه و تحلیل های کارشناسی تا انتهای سال، فهرست شرکت های برتر برای کار کردن از منظر کارکنان در اردیبهشت ماه 1394مقارن با روز کار و کارگر طی مراسمی اعلام خواهد شد. 

یکی از مهم ترین اصول در انجام این پروژه این است که این برنامه توسط بخش خصوصی انجام گیرد تا بتواند به صورت کاملاً مستقل به شناسایی، درک و ارایه راه حل عملیاتی در رابطه با نارسایی ها و کاستی ها بپردازد.

با این نگاه، این برنامه توسط مرکز ملی اندازه گیری رضایت کارکنان از هفته سوم دی ماه به صورت رایگان آغاز شده است و پس از برگزاری نظرسنجی و تجزیه و تحلیل های کارشناسی تا انتهای سال، فهرست شرکت های برتر از منظر کارکنان در اردیبهشت ماه 1394مقارن با روز کار و کارگر طی مراسمی اعلام خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه www.nesi.ir مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 88173447 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار