نمایندگان مجلس پاکستان

پیشنهادهای همکاری با "پاکستان "برای مبارزه با تروریسم باید جدی و صادقانه باشد

مقامات عالی دفاعی پاکستان می گویند واشنگتن به اسلام آباد اطمینان داده است که "ملا فضل الله"رهبر طالبان پاکستان را در افغانستان دستگیر خواهد کرد یا او را خواهد کشت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، "عالم ختک" قائم مقام وزارت دفاع پاکستان روز دوشنبه با حضور در کمیسیون دفاعی مجلس سنای پاکستان و ارائه گزارش هایی به اعضای این کمیسیون، اعلام کرد که آمریکا به پاکستان اطمینان داده است در صورتی که "ملا فضل الله" را زنده دستگیر کند، او را بلافاصله تحویل پاکستان خواهد داد.
 
"طاهر حسین مشهدی"عضو کمیسیون دفاعی مجلس سنای پاکستان ، در این باره گفت: آمریکا یا هر کشور دیگر که بخواهد با پاکستان در زمینه مبارزه با تروریسم همکاری کند، این همکاری باید با جدیت و صداقت همراه باشد.
 
این نماینده مجلس سنا گفت: ما تاکنون تجربه این نوع همکاری را با آمریکا نداشته ایم و اگر آمریکا بخواهد در این زمینه به پاکستان کمک کند، باید صادقانه رفتار کند.
 
"ملک محمد رفیق راجوانا" دیگر نماینده سنای پاکستان و عضو کمیسیون دفاعی سنا نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارات مشابهی را مطرح کرد و اطمینان چندانی به وعده آمریکا برای همکاری موثر با پاکستان در زمینه مبارزه با تروریسم نداشت.
 
پاکستان مدعی است که ملا فضل الله رهبر گروه غیرقانونی تحریک طالبان پاکستان در افغانستان مخفی شده است و از خاک افغانستان دست به طراحی حملات تروریستی علیه پاکستان می زند.
 انتهای پیام /زض
منبع:ایرنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.