درخواست جدایی از شوهری که پس از ورشکستگی معتاد شد

زن جوان وقتی پی برد که شوهرش شیشه مصرف می کند و برای تامین هزینه مواد دست به سرقت زده است تصمیم به جدایی گرفت.

درخواست جدایی از شوهر شیشه‌ای
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی ۴ سال است که در کنار همسرم زندگی کردم و در این مدت رنگ آرامش ندیدم. همسرم دو سال است که معتاد شده، در این مدت از هیچ تلاشی دریغ نکردم تا او مواد را کنار بگذارد اما نه تنها مواد را ترک نکرد بلکه به تازگی متوجه شدم که با همدستی چند خلافکار دست به سرقت از خانه دوستش زده است تا هزینه موادش را تامین کند.

وی ادامه داد:چند وقت پیش دستگیر شد اما خانواده‌اش وثیقه گذاشتند و حالا آزاد شده است، او بعداز آزادی نزد من آمد و مدعی شد که سرقتی در کار نبوده است. دوست معتادش، ‌مواد او را گرفته آن‌ها هم برای انتقام جویی به خانه‌اش رفتند و وسایل آنجا را دزدیده‌اند.

زن جوان در ادامه گفت:من و همسرم با هم همکار بودیم و در یک شرکت کار می‌کردیم. اوایل زندگی خوبی داشتیم اما چند وقت بعد از ازدواجمان شرکت ورشکست شد و هردو بیکار شدیم. شوهرم چند ماهی در جست‌و‌جوی کار گشت اما نتوانست کار مناسبی پیدا کند. وضعیت مالی خوبی نداشتیم و من حق داشتم که به او اعتراض کنم. اما میلاد اعتراض مرا به چشم زخم زبان و نیش و کنایه می‌دید.

وی افزود:حدود ۲ سال پیش متوجه شدم که شوهرم معتاد شده است. نمی‌دانم خرج مواد را چطور تامین می‌کرد. دیگر واقعا نمی‌توانستم این وضعیت را تحمل کنم. اوایل فقط تریاک می‌کشید حتی با دوستانش به خانه می‌آمد و در حضور من مواد مصرف می‌کردند. کم کم متوجه شدم که او شیشه هم می‌کشد. تا اینکه چند وقت پیش متوجه شدم پلیس به پاتوق آن‌ها رفته و به جرم دزدی دستگیرش کرده‌اند. انگار برای تامین هزینه مواد دست به سرقت زده بود. برای همین به دادگاه خانواده آمدم تا درخواست طلاق بدهم.

بعد از حرف‌های این زن قاضی، ‌دستور احضار همسر و تحقیقات بیشتر در این زمینه را صادر کرد.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی
havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
برچسب ها: دادگاه ، خانواده ، طلاق ، معتاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۹:۲۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
دیگه نیازی به احضار همسر نیس...حق طلاق را بهش بده قاضی
آخرین اخبار