فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خبرداد؛

متلاشی شدن کاروان اشرار وقاچاقچیان مسلح در مرز

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوجستان از متلاشی شدن کاروان اشرار وقاچاقچیان مسلح درنوار مرزی جنوب شرق کشور خبرداد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، سردار رهام بخش حبیبی در این رابطه اظهار داشت: تعدادی از قاچاقچیان و اشرار مسلح در قالب یک کاروان عصر دیروز از طریق مرزهای جنوب شرق کشور قصد ورود به داخل مرز ایران را داشتند که با اقدام سریع و هوشیاری نیروهای هنگ مرزی جکیگور زمین گیر و متواری شدند.

وی با بیان اینکه  نیروهای هنگ مرزی جکیگور با انجام کار اطلاعاتی از قصد اشرار و قاچاقچیان مسلح برای ورود به داخل کشور مطلع بودند، گفت: با اقدام سریع مسیرهای احتمالی ورود این کاروان را تحت کنترل قرار دادیم و هنگام ورود این کاروان به محدوده مرز با مرزبانان کشور درگیر شدند که در این درگیری به سبب آتش سنگین و مقتدرانه مرزبانان تعدادی از اشرار و قاچاقچیان کشته و زخمی شدند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در این درگیری سه نفر از مرزبانان به صورت سطحی زخمی شدند.  تصریح کرد: پس از پاکسازی کامل منطقه درگیری تلفات کاروان قاچاقچیان و اشرار مسلح اعلام خواهد شد.

حبیبی در پایان خاطر نشان کرد :نیروهای مرزبانی با اقتدار کامل از کیان میهن اسلامی حفاظت و با هر گونه تحرک ضد امنیتی و تجاوز به خاک کشور مقتدرانه برخورد می کنند.

انتهای پیام/زا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.