شریفی‌پاسندی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دستگاه دیپلماسی به میهمانان خارجی اجازه دخالت در امور داخلی ندهد

قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان گفت: دستگاه دیپلماسی کشورمان می‌بایست با اقتدار مقابل مداخله کنندگان در امور داخلی کشورمان بایستد و جرأت جسارت مجدد را به کسی ندهد.

"محمدباقر شریفی‌پاسندی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات مداخله‌جویانه‌ نائب رئیس مجلس آلمان در سفر خود به تهران، گفت: متأسفانه باز هم شاهد دخالت افراد خارجی در امور داخلی کشورمان بودیم. دخالت‌هایی که پیشتر نیز از سوی برخی مسئولین اروپایی در سفر به کشورمان انجام شده بود که باید نسبت به آن موضع‌گیری شود.

وی تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی کشورمان می‌بایست در همان بار اول با اقتدار مقابل آنان می‌ایستادند تا دیگر عوامل خارجی جرات جسارت مجدد را به خود ندهند.

قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان خطاب به نائب رئیس مجلس آلمان اظهار داشت: جای تاسف است کشورهای اروپایی بویژه کشور مقتدر و بزرگ آلمان آلت دست و عروسک خیمه شب بازی سیاست‌های آمریکا بوده استقلال کشور خود را زیر سوال می‌برند.

وی خطاب به مسئولان دولتی افزود: چرا باشخصی که چندین بار در تجمعات ضدکشورمان در آلمان شرکت داشته و بامنافقین همکاری داشته حتی اجازه ورود به کشورمان دادید؟

شریفی‌پاسندی خاطرنشان کرد: سفر وزیر خارجه کشورمان به فرانسه در بحبوحه‌ توهین نشریه فرانسوی به پیامبراعظم(ص) نباید از سوی مجلس شورای اسلامی با بی‌تفاوتی مواجه باشد و ایشان باید در مجلس پاسخگوی عملکرد خویش در این زمینه باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار