روحانی در دیدار جانباز حجت‌الله حیدری:

دیدار با خانواده‌های بزرگوار شهدا، ایثارگران و جانبازان بزرگترین هدیه برای دولت و ملت است

رییس جمهوری عصر سه‌شنبه در دیداری سرزده در منزل جانباز ۷۵ درصد حجت‌الله حیدری حضور یافت و در فضایی صمیمی و معنوی به گفت‌وگو با این جانباز سرافراز پرداخت.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،حسن روحانی عصر سه‌شنبه در دیداری سرزده در منزل جانباز ۷۵ درصد حجت‌الله حیدری با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های بزرگوار شهدا و مخصوصاً ایثارگران و جانبازان بزرگترین هدیه برای دولت و ملت است، گفت: دیدار با خانواده‌های ایثارگران و جانبازان افتخار بسیار بزرگی برای دولت محسوب می‌شود و تلاش و فداکاری شما در هشت سال دفاع مقدس ، عظیم و فراموش ناشدنی است.
رییس جمهوری ادامه داد: در حال حاضر موضع شما در برابر کاری که انجام دادید، شکر و رضا است که همین امر و چهره بشاش شما برای جمهوری اسلامی ایران افتخار بزرگی محسوب می‌شود.
روحانی تأکید کرد: شما جانبازان در راه اسلام و انقلاب، صبر و تحمل بسیار زیادی کردید و خداوند نیز به شما اجری همانند شهدا خواهد داد.
رییس جمهوری ضمن دلجویی از این جانباز سرافراز، خطاب به همسر جانباز حیدری گفت: با این بار مسئولیتی که شما در راه خدا به دوش گرفته‌اید، مطمئناً مورد لطف و عنایت حق تعالی خواهید بود.
روحانی در این دیدار که حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رییس‌ جمهور در امور ایثار گران و رییس بنیاد شهید و حسین فریدون دستیار ارشد رییس‌ جمهوری نیز حضور داشتند، لوح تقدیری به این خانواده جانباز اهدا کرد.
جانباز ۷۵ درصد حجت‌الله حیدری، مسئول تاکتیک پادگان امام حسین(ع) بود که در حین آموزش‌های نظامی، در سال ۱۳۶۳ به افتخار جانبازی نایل آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار