تبليغات اسلامي رباط کريم اعلام کرد:

تشريح برنامه هاي کميته امور قرآني، امور مساجد و تشکل هاي ديني ستاد دهه فجر رباط کريم

اداره تبليغات اسلامي رباط کريم برنامه‌هاي کميته امور قرآني، امور مساجد و تشکل هاي ديني ستاد دهه فجر اين شهرستان را به مناسبت سي‌وششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را تشريح کرد.

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي استان تهران، منوچهر جليلي، مسئول روابط عمومي تبليغات اسلامي رباط کريم برنامه هاي اجرايي کميته امور قرآني، امور مساجد و تشکل هاي ديني ستاد دهه فجر اين شهرستان را تشريح کرد.

وي ضمن اشاره به اجراي برنامه هاي فرهنگي در اين دهه به بهترين نحو ممکن تاکيد کرد و افزود: به مناسبت فرا رسيدن ايام سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و با توجه به تشکيل کميته هاي مختلف در اين شهرستان و در جهت شناساندن بيشتر نظام مقدس جمهوري اسلامي به فرزندان و بخصوص جوانان و نوجوانان، مراسم و برنامه هاي متنوعي در ايام دهه فجر برگزار مي شود.

اين مسئول عنوان کرد: به اين مناسبت برنامه هايي همانند حضور در حرم مطهر امام خميني(ره) ‌و تجديد ميثاق با آرمان‌هاي امام راحل، برگزاري محفل انس با قرآن کريم، ديدار از خانواده هاي معظم شهداء و ايثارگران، برگزاري گفتمان ديني با موضوع جوان و انقلاب اسلامي و وحدت از ديدگاه امام خميني(ره) در پيروزي انقلاب اسلامي، برگزاري مراسم جشن انقلاب در مساجد و هيئات، اعزام مبلغ به مساجد و ادارات، توزيع اقلام فرهنگي دهه فجر، برگزاري مراسم ختم قرآن در موسسات و خانه هاي قرآني، آذين بندي و برنامه هاي متنوع ديگر در اين ايام برگزار مي‌شود.

جليلي خاطرنشان کرد: همچنين يک کارگاره مهارت هاي زندگي و اخلاق قرآني در آستانه فرارسيدن دهه فجر برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومي تبليغات اسلامي رباط کريم اظهار داشت: دهه مبارک فجر را بايد هرچه باشکوه‌تر برگزار و گرامي‌داشت و اميدواريم ديگر ادارات در اين زمينه فعال باشند و برنامه و عملکرد خوبي از خود در اين دهه به جاي بگذارند.

گفتني است، اين برنامه ها، از 12 بهمن ماه جاري آغاز مي شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار