در پی ابلاغیه فدرسیون والیبال بر ممنوعیت انتشار تصاویر خصوصی ورزشکاران

نظر والیبالیست‌ها چیست

در پی ممنوعیت تصاویر خصوصی در صفحات اجتماعی:

نظرات والیبالیست‌ها چیستبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فدراسیون والیبال ایران ابلاغیه‌ای را خطاب به بازیکنان منتشر کرد که عکس‌های خصوصی خود را در صفحات اجتماعی به اشتراک نگذارند.

ما در این زمینه نظرات برخی از والیبالیست‌های ملی‌پوش را جویا شدیم:

**مهدوی: رعایت اصول و قوانین‌ از عواقب بد جلوگیری‌ می‌کند/عکس خودم و گلبو را به اشتراک می‌گذارم

پاسور تیم ملی والیبال کشورمان گفت: انتشار عکس‌های خانوادگی‌ و خصوصی در شبکه‌های اجتماعی درستی نیست.

مهدی مهدوی پاسور تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من در شبکه‌های اجتماعی عکس خانوادگی‌ ندارم‌ فقط عکس خودم و دخترم گلبو‌ را به اشتراک گذاشته‌ام که فکر نمی‌کنم این مساله با موازین نظام منافات داشته باشم.
 
وی تصریح کرد: ما در جامعه اسلامی هستیم و باید به قوانین حاکم احترام بگذاریم، به اشتراک گذاشتن عکس‌های خصوصی باعث می‌شود تا برخی‌ها سو استفاده کنند و این به ضرر ملی پوشان باشد باید رعایت کنیم تا از عواقبش جلوگیری شود.

**قائمی: فعالیت در شبکه‌های اجتماعی وقت می‌خواهد که من ندارم!

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: به خاطر مشغله کاری زیاد فرصت فعالیت در شبکه‌های اجتماعی موجود را ندارم.

فرهاد قائمی دریافت کننده قدرتی تیم والیبال پیکان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: چون وقت کافی ندارم زیاد اهل فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نیستم، ولی هستند برخی بازیکنانی که از این طریق با دیگر بازیکنان و دوستان خود در داخل و خارج از کشور در ارتباط هستند.

وی تصریح کرد: در خصوص گذاشتن عکس در این شبکه‌ها هر فردی دیدگاه و نظر خود را دارد، من فرصت انجام چنین کارهایی را ندارم.

**نادی: استفاده از شبکه‌های اجتماعی فرهنگ می‌خواهد/نباید عکس‌های خصوصی را علنی کرد

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: متاسفانه برخی‌ها فرهنگ استفاده از شبکه‌های اجتماعی را ندارند و باید به آنها آموزش داده شود.

علی نادی کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه برخی بازیکنان بدون رعایت مسائل موجود، اقدام به قرار دادن عکس‌های خانوادگی و کاملا خصوصی خود در شبکه‌های اجتماعی می‌کنند و به نوعی حریم خصوصی‌شان را علنی می‌کنند که این کار به نظر من اصلا درست نیست.
 
وی تصریح کرد: متاسفانه ما فرهنگ از استفاده از این شبکه ‌ها را نداریم و همچنین فرهنگ مقابله با آن را هم بلد نیستیم به نظر من جریمه و کمیته انضباطی کردن ملی پوشان صرفا به خاطر قرار دادن عکس‌های خصوصی در شبکه‌های اجتماعی کار درستی نیست باید نحوه استفاده از این شبکه‌ها را یاد داد تا دیگر هیچ فردی خارج از حدود تعریف شده رفتار نکند.

**شهرام محمودی: تابع قوانین و مقررات ایران هستم

محمودی در خصوص ممنوعیت به اشتراک گذاشتن عکس‌های خصوصی در شبکه‌های اجتماعی از سوی فدراسیون اظهار داشت: هیچ کسی حق ورود به حریم خصوصی افراد را ندارد حتی من نمی‌توانم به حریم برادرم وارد شوم ولی در کشورمان یکسری قوانین داریم که باید از آنها تابعیت کنیم، من به شخصه اگر در این خانواده‌ام در این صفحات اجتماعی عکسی بگذارم حتماً با پوشش مناسب است، به نظرم فعالیت در این شبکه‌ها به  نوعی ارتباط ما را با هواداران و طرفداران نزدیک‌تر می‌کند ولی در کل ما در کشور اسلامی زندگی می‌کنیم و نباید عکس‌های مغایر با دین اسلام را به اشتراک گذاشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار