قتل هولناک مامور پلیس به دست مرد مسلح/ قاتل با تیر پلیس دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: قاتل پلیس بروجردی توسط پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شد.

قتل هولناک مامور پلیس به دست مرد مسلح/ قاتل با تیر پلیس دستگیر شد
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، "محمد قنبری ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در خرم‏‌آباد اظهار کرد: شب گذشته سه نفر از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان به سرپرستی سروان "رحمان فتح الهی" حین انجام وظیفه از مسیر چهارراه چرخکار به سمت میدان توحید بروجرد در حال تردد بوده که متوجه صدای شلیک گلوله می‎شوند.

وی افزود: ماموران بلافاصله به سمت محل تیراندازی حرکت و متوجه تیراندازی فردی به طرف یکی از نمایشگاه‎های خودرو شده که سروان فتح الهی به همراه دیگر ماموران از خودرو پیاده و با معرفی خود به عنوان ماموران پلیس آگاهی به متهم نزدیک شده، وی را به آرامش دعوت می‎کند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: متهم بدون توجه به توصیه ماموران با آنها درگیر شده و با سلاح کمری که در دست داشته با شلیک دو گلوله به سمت سروان فتح الهی وی را از ناحیه سر و سینه مورد اصابت قرار داده که در نهایت منجربه به شهادت این افسر دلسوز و وظیفه شناس می‎شود.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: در این هنگام یکی از ماموران همراه به محض وقوع حادثه به منظور جلوگیری از شلیک‌های بعدی ضارب به افراد حاضر و ماموران و فرار متهم از صحنه اقدام به تیراندازی نموده و قاتل را از ناحیه کتف راست مجروح و وی را دستگیر می‎کند.

قنبری ادامه داد: در بازرسی از قاتل یک قبضه کلت کمری و 10 عدد فشنگ مربوطه کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار