رییس سازمان ملی بهره‌وری ایران:

نقش پررنگ بهره وری در بودجه 94/ کسب وکار بانوان نقش موثری در اقتصاد و خود باوری آن ها دارد

طباطبایی یزدی گفت: بهره‌وری یکی از مباحثی است که در همه زمینه‌ها و سطوح دخیل است.

به گزارش خبرنگار  اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ صبح امروز کارگاه توسعه مدل‌های کسب و کار کشاورزی برای کارآفرینی زنان در جوامع روستایی توسط سازمان ملی بهره‌وری ایران و با حضور شرکت‌کنندگان از 11 کشور عضو سازمان بهره‌وری آسیایی APO با هدف افزایش آگاهی شرکت کنندگان از عملکردهای اصلی مدیریتی در الگوهای کسب و کار به ویژه در جوامع روستایی و ارتقا دانش شرکت کنندگان در زمینه الگوهای مختلف کسب و کار و مشخصه‌های ضروری کسب و کار موفق و درک مسائل حیاتی از نظام‌های پشتیبان زیست محیطی از اهداف برگزاری این دوره بود.

در این دوره 18 شرکت کننده از کشورهای بنگلادش، کامبوج، تایوان، هند، اندونزی، مغولستان، نپال، پاکستان، فیلپین‌، تایلند و ایران و نماینده سازمان بهره‌وری اسیایی( APO ) و سه استاد بین‌المللی حضور داشتند.

در همین راستا رویا طباطبایی یزدی رییس سازمان ملی بهره‌وری ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص این دوره و کسب و کار بانوان  اظهار داشت: کسب و کار خانگی به ویژه در مناطق روستایی برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد چون فعالیت بانوان می‌تواند به درآمد خانوار کمک بسزایی داشته باشد و از طرفی می‌تواند در خود باوری و اقتصاد کشور تاثیر به سزایی داشته باشد.

وی افزود:‌ در همه کشورهای دنیا سعی دارند مدل‌های کسب و کار خود را تغییر دهند تا به پیشرفت اقتصاد رونق تولید کمک کند  به همین جهت در این کارگاه 17 نفر از کشورهای عضو سازمان بهره‌وری آسیایی شرکت داشت.

رییس سازمان ملی بهره‌وری ایران در خصوص سازمان بهره‌وری آسیا APO اظهار داشت: این سازمان یکی از قدیمی‌ترین سازمان‌های بین‌المللی است که از سال 1961 تاسیس شد و در حال حاضر 19 کشور عضو آن هستند.

بهره‌وری در بودجه 94

رویا طباطبایی یزدی رییس سازمان ملی بهره‌وری ایران در خصوص سهم بهره‌وری در بودجه 94 اظهار داشت: بهره‌وری یکی از مباحثی است که در همه زمینه‌ها و سطوح  دخیل است زیرا باید بتوانیم منابع مالی  که به هر یک از بخشها اختصاص یافته است را به بهترین شیوه هزینه کنیم با توجه به این موضوع می‌توان گفت بهره‌وری در کل بودجه نقش دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کسب ، کار ، بودجه ، هزینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار