رئیس فدراسیون بیلیارد:

برای حضور آماتور‌ها در المپیک 2020 ژاپن در حال رایزنی‌ هستیم

رئیس فدراسیون بیلیارد گفت: اگر قرار باشد 32 نفر حرفه‌ای‌ها در المپیک باشند مسابقات بی معنا است.

هاشم اسکندری‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: من به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون ورزش‌های بیلیارد آسیا به همراه اعضا کنفدراسیون در حال مذاکره برای حضور‌ آماتور‌ها در المپیک 2020 ژاپن هستم اما اگر به نتیجه‌ای هم نرسید، حسین وفایی را به عنوان پرچمدار کشورمان خواهیم داشت.
 
وی ادامه داد: آمار جمعیت و حجم بالای استقبال در اقشار جدید در سطح دنیا و همچنین عضو گیری کشورهای جدید  در آسیا و جهان باعث به وجود آمدن سبک‌های مختلف شد و دیگر دلیل می‌توان به قوی بودن خود کشور میزبان در پاکت بیلیارد اشاره کرد.
 
اسکندری در خصوص با پرپایی لیگ بیلیارد گفت: ما قول داده بودیم که تا قبل از سال 94 لیگ را برپا کنیم اما مشکلات اقتصادی بعضی باشگاه‌ها باعث عقب افتادن مذاکرات نهایی شده ولی شش تیم قطعی شدن ولی ما به دنبال ده تیم هستیم که در آن حضور داشته باشد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: مطالبات و پژوهش نشان داد که بیشتر دانشجویان به بیلیارد علاقمند هستند و با تفاهم نامه‌هایی که داریم مسابقاتی را در سال‌ 94 شروع می‌کنیم و با مشارکت وزارت علوم این کار را انجام خواهیم داد از لحاظ سخت افزاری بعضی از دانشگاه‌های دولتی مجهز هستند و بقیه آنها می‌تواند از پایگا‌ه‌های قهرمانی استفاده کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بیلیارد ، المپیک ، وفایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار