استقلال تا کی تاوان اشتباهاتش را می دهد؟

هلمکه بدون بازی سیصد میلیون گرفت!

بازیکن خارجی استقلال با بی برنامگی به تیم وارد شد اما بدون حتی یک بازی از این تیم جداشد و تنها به استقلال سیصد میلیون ضرر زد.

هلمکه بدون بازی سیصد میلیون گرفت!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران هلمکه بعد از عمل جراحی سه هفته نیز باید تمرینات آماده‌سازی و بدنی را پشت‌سر بگذارد، تقریبا حدود 10 هفته از مسابقات را از دست خواهد داد که با احتساب 17 بازی استقلال در دور برگشت و عدم‌حضور آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی، عملا کارآیی لازم را برای استقلال در آن هفت مسابقه نخواهد داشت.

گفتنی است افشارزاده با کادر پزشکی تیم استقلال جلسه‌ای را برگزار کرد تا برای خروج نام وی از فهرست آبی‌پوشان تصمیم نهایی را اتخاذ کند و در نهایت امروز قرارداد این بازیکن که تازه جذب شده و هنوز یک ثانیه نیز به طور رسمی برای استقلال بازی نکرده، فسخ شد تا مشخص شود استقلال باز هم اشتباه کردو انتقادات علیه برخی اتفاقات بی جهت نبوده و استقلالیها باز هم با تصمیمات غیر حرفه ای شرایط را به ضرر تیم تغییر دادند.

شایان ذکر است  آبی ها برای اینکه وی را مجاب به فسخ قرارداد کنند حدود 300 میلیون تومان به وی پرداخت کردند تا کار به شکایت نکشد و حالا استقلال به دنبال جذب بازیکن جانشین وی است.

این بازیکن باید پای خود را تحت عمل جذاحی قرار دهدو پس از آن نیز برای رسیدن به وضعیت خوب و شرایط بازی به زمان زیادی نیاز داشت به همین دلیل قلعه نویی ترجیح داد قید وی را بزند و این موضوع را به اطلاع افشارزاده رساند.

این در حالی است که استقلال باید به فکر جذب جانشین این بازیکن باشد و تنها بازیکن اولویت دار ضرغام اسماعیل عراقی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار