به صحنه رفتن «باغ آلبالو» در ازدحام تماشاگران/ حق تقدم ورود به سالن استاد سمندریان، به خریداران بلیت‌ داده شد

«باغ آلبالو» به کارگردانی آتیلا پسیانی، شامگاه سه‌شنبه هفتم بهمن، با استقبال بسیار زیاد مردم، هنرمندان و اهالی رسانه در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفت.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سی‌و‌سومین جشنواره تئاتر فجر، استقبال زیاد مردمی از نمایش «باغ آلبالو» و ازدحام به وجود آمده در پشت در سالن استاد سمندریان، باعث شد جشنواره سی‌و‌سوم فجر، یکی از شلوغ‌ترین و بی‌نظم‌ترین صحنه‌های ورود به سالن تئاتر را شاهد باشد.

با وجود تلاش‌های مسئولان تماشاخانه ایرانشهر، جمعیت منتظر برای ورود به سالن استاد سمندریان به حدی زیاد بود که برقراری نظم را مشکل می‌کرد. پس از آن که بلیت خریده‌ها یا به اصطلاح بلیت سفیدها توانستند راه خود را از میان جمعیت باز کنند و وارد سالن شوند، خبرنگاران، دارندگان کارت وی‌آی‌پی و مهمانان وارد سالن شدند؛ این اقدامی مناسب برای سازمان‌دهی ورود تماشاگران نمایش «باغ آلبالو» بود.

در میان چهره‌ها و هنرمندانی که دیشب به تماشای «باغ آلبالو» نشستند، می‌توان به حمید پورآذری، حسین پارسایی، اصغر دشتی، حمیدرضا صدر، نوید محمدزاده، پانته‌آ پناهی‌ها، جابر رمضانی، معصومه رحمانی و محمد قدس اشاره کرد.

«باغ آلبالو»، نمایشنامه مشهور آنتوان چخوف است که با دراماتورژی محمد چرمشیر و کارگردانی آتیلا پسیانی به صحنه رفت. در این نمایش، آتیلا پسیانی، رامین ناصر‌نصیر، خسرو پسیانی، نگار عابدی، بهاره رهنما، سحر دولتشاهی و روح‌الله حقگوی لسان، نوید جهان زاده، مهدی صدر، فاطمه نقوی، ستاره پسیانی و سرو‌ناز نانگلی به ایفای نقش پرداختند.

گفتنی است؛ سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دبیری اردشیر صالح‌پور 1تا 12 بهمن ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار