عبدالهی خبر داد:

طراحی و نصب 192 اثر حجمی و فضاسازی محیطی در 123 نقطه تهران به مناسبت دهه فجر

معاون خدمات شهری شهرداری تهران مجموعه اقدامات و برنامه‌های زیباسازی شهر تهران را به منظور فضاسازی و ایجاد شور و شعور انقلابی در ایام مبارک دهه فجر تشریح کرد.

به گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مجتبی عبدالهی با تشریح عملکرد سازمان‌های زیرمجموعه این معاونت گفت: معاونت خدمات شهری شهرداری تهران مانند دیگر سازمان‌ها و نهادها، اقدامات ویژه‌ای را برای گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تدارک دیده است.

عبدالهی در ادامه به اقدامات سازمان زیباسازی در این ایام اشاره کرد و گفت: آماده سازی و اجرای اثر حجمی جایگاه جلوس حضرت امام خمینی (ره) در بهشت زهرا(س)، همچنین آماده سازی دو جایگاه سخنرانی برای روزهای 12 بهمن در حرم مطهر امام خمینی(ره) و 22 بهمن در میدان آزادی از برنامه‌های سازمان زیباسازی در این ایام است.

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری تهران، سازمان زیباسازی شهر تهران به همین مناسبت اقدامات متعددی را به منظور بزرگداشت و ارج نهادن به ایام الله دهه مبارک فجر در شهر تهران در دستور کار خود قرار داده است که می‌توان به طراحی و نصب 192 اثر حجمی و فضاسازی محیطی در 123 نقطه شهر تهران اشاره کرد.

وی در ادامه افزود:در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، میادین بزرگ شهر تهران مانند؛ میدان انقلاب، راه آهن، منیریه و جمهوری آذین بندی شده و 15 هزار بادکنک از فراز برج آزادی تهران و 20 بالون در حرم امام خمینی(ره) و مسیر راهپیمایی 22 بهمن اوج دهی می شوند.

عبدالهی با تاکید بر فضاسازی مناسب مسیر راهپیمایی و میدان آزادی با سازه های موقت، افزود: به منظور پوشش وسیع مراسم 12 و 22 بهمن 5 دستگاه تلویزیون شهری در نقاط مختلف شهر نصب می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران، با بیان اینکه در دهه فجر سه افتتاحیه به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب خواهیم داشت، افزود: دوسالانه مجسمه های شهری 12 بهمن در باغ موزه قصر، دوسالانه دیوارنگاری با عنوان شاهدان شهر15 بهمن در فرهنگستان هنر و افتتاح نمایشگاه عکس "ته....ران" با موضوع بازار تهران 22 بهمن ماه افتتاح می شوند.

به گفته عبدالهی، سازمان زیباسازی شهر تهران به مناسبت ایام الله دهه فجر یادمان سنگی شهدا را 18 بهمن در بهشت زهرا رونمایی می کند و علاوه بر آذین بندی ها و اقدامات فرهنگی توسط این سازمان، موزه نقاشی پشت شیشه، ساختمان منطقه 10شهرداری، ساختمان سینما سپیده و فاز یک موزه موسیقی، نورپردازی می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران،وی در پایان افزود: نخستین جشنواره ملی مبلمان شهری با عنوان (دایره خلاق) نیز که به طراحی نشیمن های خلاق شهری اختصاص دارد، از جمله برنامه های سازمان است که 8 بهمن الی 20 اسفند در محل مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار