القدس العربی: حمله حزب الله با ارتش سوريه هماهنگ شده بود

روزنامه القدس العربی به نقل از برخی منابع سوری نوشت حمله روز گذشته حزب الله لبنان به نظامیان صهیونیست در منطقه شبعا با ارتش سوریه هماهنگ شده بود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه القدس العربی به نقل از منابع سوری نوشت حمله حزب الله به نظامیان صهیونیست با ارتش سوریه هماهنگ شده بود. 

به نوشته امروز روزنامه القدس العربی چاپ لندن،‌ منابع سیاسی سوریه در گفتگو با این روزنامه تصریح کردند یگانهایی از ارتش سوریه و نیروهای پشتیبانی آنها نیمه شب سه شنبه-بامداد چهارشنبه،‌ یگانهایی از ارتش اسرائیل را سرگرم کرده بودند تا ارتش اسرائیل از جبهه مزارع شبعا غافل بماند و در تدابیری که ارتش اسرائیل در این مناطق (شبعا) اتخاذ کرده بود اختلال ایجاد شود.

 این منابع افزودند: فرماندهی حزب الله به ستاد ارتش سوریه اطلاع داده بود که حزب الله قصد دارد به سربازان اسرائیلی طبق زمانی که فرماندهان میدانی (حزب الله) و طبق شرایط مناسب اعلام خواهند کرد حمله کند. در این زمینه لشکر 90 زرهی ارتش سوریه اقدام به پرتاب 2 گلوله توپ به مواضع نظامی اسرائیل در بخشی از جولان اشغالی کرد و ارتش اسرائیل هم مقابله به مثل کرد و هواپیماها (اسرائیلی) به پرواز در آمدند و این اوضاع متشنج تا لحظه اجرای عملیات رزمندگان حزب الله به 9 خودروی نظامی اسرائیل در مزارع شبعا در ساعت 10:35 دقیقه  ادامه داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۸:۲۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۴:۲۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
دمشون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
رژِم صهیونیستی باید بهای همه جنایاتی را که بر علیه کشورهای سوریه و لبنان مرتکب شده است بپردازد .
آخرین اخبار